Опорно - рухова система. Формування постави.
Опрацювати статтю " Для чого потрібні скелет і м' язи?". с. 147 - 148, відповідати на запитання.09:33 15.04.2020
Опорно - рухова система. Формування постави.
Опрацювати статтю " Для чого потрібні скелет і м' язи?". с. 147 - 148, відповідати на запитання.09:33 15.04.2020
Організм людини. Системи органів тіла людини та їх значення в житті людини..
Опрацювати статтю " Як працює наш організм?" с. 144 - 146.09:17 13.04.2020
Узагальнення і систематизація знань учнів.
Прочитати казки та легенди про рослин , які складали в давнину, с. 137 - 138.09:33 08.04.2020
перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про рослин і тварин.
Дати відповіді на запитання с. 140 - 141 підручника ( усно ).09:26 06.04.2020
Заповідні території рідного краю. Державні заповідники. Ботанічні сади.
Опрацювати статтю " Для чого створюють заповідники?"с. 135 - 136.09:49 01.04.2020
Навчальний проект " Добра справа для природи".
Намалювати малюнок про те, яку добру справу для природи ви хотіли б зробити: можливо посадити дерева чи квіти, зробити шпаківні та розмістити їх на деревах, доглядати за тваринками.09:36 30.03.2020
Охорона рослинного і тваринного світу. Червона книга України.
Прочитати статтю " Як охороняти зникаючі рослин?"" та статтю " Як охороняти зникаючих тварин?", відповідати на запитання.10:25 18.03.2020
11:05 16.03.2020