A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Алтинівський ліцей
Кролевецької міської ради Сумської області

Порядок реагування

Додаток 

 

                                                                                                          ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                          наказ по ліцею

                                                                                                          від 31.08.2021 № 104-ОД

 

Порядок реагування на випадки булінгу в

Алтинівському ліцеї Кролевецької міської ради

§ 1

1. Усі працівники закладу та інші особи, яким стало відомо про випадок булінгу повинні повідомляти в письмовій формі директора закладу  про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних та інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком яких вони були особисто або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.

 2. Класний керівник викликає батьків або опікунів дитини, яка може бути жертвою булінгу, і повідомляє їм про це.

3. Практичний психолог повинен провести співбесіду з учасниками (свідками) інциденту.  Результати співбесіди занести до протоколу. Оригінал протоколу з підписом психолога подається  директору закладу освіти.

4. Практичний психолог складає план роботи з  психологічної реабілітації постраждалих та кривдника. План допомоги має включати рекомендації з таких питань:

a) вжиття заходів для забезпечення безпеки дитини, у т.ч. повідомлення компетентних служб про можливий випадок булінгу; 

б) підтримка, яку навчальний заклад пропонує дитині;

в) направлення дитини до спеціалізованого центру для отримання допомоги (за потреби).

§ 2

1. У більш складних випадках (пов’язаних із сексуальним насильством, жорстоким фізичним або психологічним насильством) завідувач ЗДО створює комісію, до складу якої входить, практичний психолог, вихователь та інші працівники закладу, обізнані із ситуацією або добре знайомі з дитиною.

2. Комісія повинна підготувати план надання допомоги дитині, який відповідає вимогам, зазначеним у п. 4,  § 1 даного Порядку, та базується на матеріалах, підготовлених психологом закладу, та іншій інформації, отриманої членами комісії.

3. Про можливий випадок булінгу проти дитини повідомляється її батькам або опікунам. Комісія призначає батькам або опікунам зустріч для обговорення проблеми, під час якої батькам або опікунам може бути повідомлено про те, що можливий випадок  реагування буде розслідуватися зовнішньою організацію для забезпечення об’єктивності розслідування. Ведеться протокол такої зустрічі.

 

§ 3

1. Практичний психолог (соціальний педагог) повинен представити план надання допомоги дитині її батькам або опікунам, рекомендуючи щільну співпрацю під час його виконання.

2. Класний керівник інформує батьків або опікунів дитини про обов’язок закладу повідомити  про можливий випадок булінгу компетентні органи (прокуратуру, поліцію).

3. Після того, як  класний керівник  поінформував батьків,  завідувач ЗДО  повідомляє про можливий злочин  відділ освіти, прокуратурі, поліції, відділу у справах сім’ї та молоді.

4. Відповідальність за подальші дії несуть органи, згадані у попередньому пункті.

5. Якщо про можливий випадок булінгу проти дитини повідомляється батькам або опікунам дитини, але факт такого випадку не підтверджується, батьки або опікуни дитини мають отримати інформацію про це в письмовій формі.

 

Директор                                                            Михайло ФЕДОРЕНКО

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора