План заходів
Додаток
до наказу по ліцею
31.08.2022 № 118- ОД
ПЛАН ЗАХОДІВ,
спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькування) в Алтинівському ліцеї Кролевецької міської ради
№ з/п |
Найменування заходів |
Відповідальні за виконання |
Строк виконання |
1 |
2 |
3 |
4 |
Сприяння запобіганню та протидії булінгу (цькуванню) в закладі освіти |
|||
1 |
Провести тренінги для старшокласників з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктів |
Практичний психолог |
Протягом року |
2 |
Провести перегляд мультиків з обговоренням для 1 – 4 класів щодо протидії булінгу: https://www.youtube.com/watch?v=espwzDTLVkE https://www.youtube.com/watch?v=Icx7hBWeULM
|
Практичний психолог/соціальний педагог |
Жовтень - Листопад |
3 |
Провести Всеукраїнський тиждень протидії булінгу (за окремим планом) |
Класні керівники, практичний психолог, соціальний педагог |
Жовтень |
4 |
Провести Тиждень толерантності (за окремим планом) |
Класні керівники, практичний психолог, соціальний педагог |
Листопад |
5 |
Провести батьківські збори щодо профілактики булінгу (цькування) в учнівському колективі |
Директор, класні керівники |
Вересень |
6 |
Провести індивідуальні та групові консультації з питань насильства та булінгу для учасників освітнього процесу |
Практичний психолог |
Грудень |
7 |
Провести Тиждень правової освіти (за окремим планом) |
Класні керівники |
Грудень березень |
8 |
Провести ранкові зустрічі учнів 1-2 класів з метою формування навичок дружніх стосунків |
Вчителі початкових класів |
постійно |
9 |
Провести тренінг для учнів середніх і старших класів «Розкажи про насильство» |
Класні керівники, практичний психолог/соціальний педагог |
Листопад - грудень |
10 |
Провести бесіди-зустрічі здобувачів освіти з працівниками поліції, юриспруденції |
Класні керівники |
Протягом року |
11 |
Підготувати пам’ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям |
Уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькування)
|
Вересень |
12 |
Провести консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей |
Соціальний педагог |
Протягом року |
13 |
Провести флешмоб до Міжнародного дня протидії булінгу |
Педагог - організатор |
Травень |
Забезпечення створення у закладі освіти безпечного освітнього середовища |
|||
1 |
Підготувати наказ «Про запобігання та протидію булінгу (цькування) у ліцеї» |
Директор |
Серпень |
2 |
Підготувати наказ «Про порядок дій персоналу при зіткненні з випадками булінгу (цькування) в ліцеї» |
Директор |
Серпень |
3 |
Оновити розділ про профілактику булінгу (цькування) і розміщення нормативних документів на сайті ліцею |
Відповідальний за сайт ліцею |
Вересень |
4 |
Провести наради з різними категоріями працівників з питань профілактики булінгу (цькування): педагогічний персонал; допоміжний персонал; технічний персонал |
Директор/уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькування) |
Вересень |
5 |
Обговорити та прийняти правила поведінки в класах, оформити правила у вигляді наочних стендів, презентацій. |
Класні керівники |
Вересень |
6 |
Оновити тематичний стенд |
Директор/уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькування |
Протягом року |
7 |
Перевірити приміщення, територію закладу з метою виявлення місць, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу. |
Заступник директора з господарчої частини |
Протягом року |
8 |
Перевірити інформаційну доступність правил поведінки та нормативних документів з профілактики булінгу (цькування) |
Директор/уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькування |
листопад |
9 |
Провести моніторинг ефективності виконання плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькування) в ліцеї |
Директор
|
Грудень травень |
10 |
Вивчити стан освітнього середовища в ліцеї |
Практичний психолог/соціальний педагог |
Квітень |
11 |
Провести анкетування батьків про безпеку в ліцеї |
Практичний психолог/соціальний педагог |
Грудень |
12 |
Провести діагностику стосунків у ліцеї |
Практичний психолог/соціальний педагог |
Лютий |
13 |
Проаналізувати інформацію за протоколами комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) |
Уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькування) |
За потреби |
14 |
Підготувати звіт про виконання заходів щодо виконання плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу |
Уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькування) |
Травень – червень |
Професійний розвиток та підвищення кваліфікації педагогічних працівників |
|||
1 |
Підготувати методичні рекомендації для педагогів: з вивчення учнівського колективу; з розпізнавання ознак насильства різних видів щодо дітей |
Уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькування), практичний психолог |
Жовтень |
2 |
Забезпечити проходження педагогічними працівниками спецкурсів, курсів з питань протидії булінгу (цькування) |
Керівник закладу освіти |
Протягом року |
3 |
Провести навчальний семінар для педагогів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходи реагування |
Уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькування)
|
Жовтень |
4 |
Провести тренінг для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у ліцеї |
Практичний психолог/соціальний педагог |
Листопад |
5 |
Провести засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі» |
Керівник ШМО класних керівників, практичний психолог/соціальний педагог |
грудень |
6 |
Провести консультування класних керівників із проблемних ситуацій |
Практичний психолог/соціальний педагог |
Протягом року |
Директор Михайло ФЕДОРЕНКО