A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Алтинівський ліцей
Кролевецької міської ради Сумської області

Форма вивчення педдіяльності

Дата: 27.01.2023 17:58
Кількість переглядів: 58

І. Спостереження за проведенням навчального заняття

 

з/п навчального заняття

Аспекти заняття/показники

H3 1

НЗ 2

НЗ 3

НЗ 4

НЗ 5

НЗ 6

НЗ 7

НЗ 8

НЗ 9

НЗ 10

НЗ 11

НЗ 12

Дата проведення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Клас  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Предмет (курс)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кількість дітей з особливими освітніми потребами, присутніх на навчальному занятті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*Інструктаж з питань безпеки життєдіяльності (у разі необхідності)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    1. Під час проведення навчального заняття спостерігався розвиток і формування ключових компетентностей

 

з/п

Перелік тверджень

H3 1

НЗ 2

НЗ 3

НЗ 4

НЗ 5

НЗ 6

НЗ 7

НЗ 8

НЗ 9

НЗ 10

НЗ 11

НЗ 12

1

Вільне володіння державною мовою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Здатність спілкуватися рідною мовою (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Математична компетентність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технології

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Інноваційність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Екологічна компетентність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Інформаційно-комунікаційна компетентність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Навчання впродовж життя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

Громадянські та соціальні компетентності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

Культурна компетентність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* у разі відвідування практичних занять з фізики, хімії, біології, а також навчальних занять з інформатики та трудового навчання

 

    1. Робота учнів під час проведення навчального заняття

 

з/п

Перелік тверджень

H3 1

НЗ 2

НЗ 3

НЗ 4

НЗ 5

НЗ 6

НЗ 7

НЗ 8

НЗ 9

НЗ 10

НЗ 11

НЗ 12

 

1

Усі учні працювали під час проведення навчального заняття із зацікав- ленням, співпрацювали між собою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Більшість учнів працювала під час проведення навчального заняття

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Переважна більшість учнів була пасивною під час проведення навчального заняття (переважало монологічне мовлення вчителя/ вчительки над діалогічним мовленням педагога з учнями)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Усі учні були пасивними під час проведення заняття, не залучались до роботи (домінувало монологічне мовлення вчителя/вчительки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    1. Оцінювання результатів навчання учнів під час проведення навчального заняття

 

з/п

Діяльність учителя/учительки

H3 1

НЗ 2

НЗ 3

НЗ 4

НЗ 5

НЗ 6

НЗ 7

НЗ 8

НЗ 9

НЗ 10

НЗ 11

НЗ 12

1

Оцінює результати навчання учнів відповідно до розроблених критеріїв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Оприлюднює критерії оцінювання результатів навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Надає учням час на обдумування відповіді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Супроводжує відповідь учня уточнювальними запитаннями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Забезпечує зворотний зв’язок щодо якості виконання/виконаного завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

Діяльність учителя/учительки

H3 1

НЗ 2

НЗ 3

НЗ 4

НЗ 5

НЗ 6

НЗ 7

НЗ 8

НЗ 9

НЗ 10

НЗ 11

НЗ 12

6

Спрямовує оцінювання результатів навчання на індивідуальний поступ учня

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Використовує прийоми самооцінювання і взаємооцінювання учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Відзначає досягнення учнів, підтримує в них бажання навчатися

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

Дає учням можливість вибору рівня навчальних завдань і напрямів навчальної діяльності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

Добирає домашнє завдання, спрямоване на оволодіння ключовими компетентностями, озвучує критерії його оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    1. Спрямованість навчального заняття на формування суспільних цінностей

 

з/п

Діяльність учителя/учительки

H3 1

НЗ 2

НЗ 3

НЗ 4

НЗ 5

НЗ 6

НЗ 7

НЗ 8

НЗ 9

НЗ 10

НЗ 11

НЗ 12

1

Спрямовує зміст навчального матеріалу на виховання в учнів патріотизму, поваги до державної мови, культури, законів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Розвиває в учнів загальнолюдські цінності (соціальну емпатію, толерантність, інклюзивну культуру тощо)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Розвиває в учнів навички співпраці та культуру командної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Дотримується гігієни навчання (вправи для збереження зору, постави, пальчикова гімнастика, проведення фізкультхвилинки тощо)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    1. Використання інформаційно-комунікаційних технологій, обладнання, засобів навчання

 

з/п

Діяльність учителя/учительки

H3 1

НЗ 2

НЗ 3

НЗ 4

НЗ 5

НЗ 6

НЗ 7

НЗ 8

НЗ 9

НЗ 10

НЗ 11

НЗ 12

1

Використовує інформаційно-комунікаційні технології, що сприяють формуванню в учнів ключових компетентностей

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Використовує електронні освітні ресурси

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Використовує медіаресурси з навчальною метою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Використовує мережу Інтернет для пошуку навчальної інформації, виконання онлайн-завдань тощо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Використовує обладнання та засоби навчання для активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    1. Комунікація з учнями

 

з/п

Діяльність учителя/учительки

H3 1

НЗ 2

НЗ 3

НЗ 4

НЗ 5

НЗ 6

НЗ 7

НЗ 8

НЗ 9

НЗ 10

НЗ 11

НЗ 12

1

Застосовує особистісно орієнтований підхід:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1

Комунікація націлена на те, щоб кожен учень відчував себе особистістю

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2

Прослідковується повага вчителя до кожної дитини, її цілей, запитів та інтересів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3

Спрямованість комунікації на розвиток та саморозвиток кожної дитини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.4

Завдання/вправи, що пропонуються учням, враховують їхні життєві інтереси та запити

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.5

Мотивує учнів застосовувати власний життєвий досвід і шукати різні варіанти рішень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Співпрацює з учнями на засадах партнерства:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1

Вислуховує та сприймає думки учнів, їхні погляди

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2

Формулювання мети/завдання/проблеми та/або її розв’язання відбувається спільно з учнями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3

Орієнтація партнерської діяльності вчителя та учня на розвиток творчої активності, творчого мислення, вміння застосувати критичне мислення в нових умовах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

У роботі з учнями застосовує авторитарний підхід (нав’язування своєї думки, блокування ініціативи учнів, зневага до гідності дитини, її прав)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Дотримується принципів академічної доброчесності:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1

Вказує джерело інформації, авторство

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.2

Акцентує увагу на цінності самостійного виконання завдань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.3

Добирає завдання/вправи, що унеможливлюють списування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    1. Організація роботи з учнями з особливими освітніми потребами (за потреби)

 

з/п

Діяльність учителя/учительки

H3 1

НЗ 2

НЗ 3

НЗ 4

НЗ 5

НЗ 6

НЗ 7

НЗ 8

НЗ 9

НЗ 10

НЗ 11

НЗ 12

 

1

Планує роботу під час проведення навчального заняття з урахуванням індивідуальних потреб учнів з особливими освітніми потребами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Адаптує/модифікує зміст навчального матеріалу та/або адаптує час, відведений на виконання завдань, до індивідуальних освітніх можливостей учнів з особливими освітніми потребами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Використовує спеціально розроблені завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Залучає до спільної роботи учнів з особливими освітніми потребами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Дотримується відповідності темпу навчального заняття індивідуальним навчальним можливостям учнів з особливими освітніми потребами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Співпрацює з асистентом учителя (стосується класу з організацією інклюзивного навчання)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Забезпечує корекційну спрямованість освітнього процесу (стосується спеціальних класів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Використовує допоміжні (спеціальні засоби корекції) та дидактичні матеріали під час навчання учнів з особливими освітніми потребами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Вивчення освітніх ресурсів та завдань, що використовують вчителі під час застосування технологій дистанційного навчання

 

з/п

Перелік тверджень

H3

 1

НЗ

 2

НЗ

 3

НЗ

4

НЗ

5

НЗ

 6

НЗ

7

НЗ

8

НЗ

9

НЗ

10

НЗ

11

НЗ

 12

 

1

Зміст завдань, які пропонуються учням, спрямовано на оволодіння ключовими компетентностями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Завдання для учнів містять критерії оцінювання результатів їхнього навчання, що спрямовані на оволодіння учнями ключовими компетентностями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Вчитель/вчителька використовує освітні ресурси:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1

Розробки навчальних занять

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.2

Презентації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.3

Тести

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.4

 

Завдання для самостійного опрацювання учнями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.5

Завдання для підсумкового оцінювання результатів навчання учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

Завдання, які пропонуються вчителем/вчителькою, сприяють формуванню суспільних цінностей

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

Під час використання освітніх ресурсів вчитель/ вчителька дотримується принципів академічної доброчесності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

Пропонує батькам дітей з особливими освітніми потребами покрокові інструкції для виконання запропонованих завдань/вправ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора