Перелік тверджень для самоаналізу власної професійної діяльності
ІІI. Перелік тверджень для самоаналізу вчителем/вчителькою власної професійної діяльності
(форма заповнюється вчителем/вчителькою власноруч)
Просимо відповісти на запитання, які стосуються Вашої педагогічної діяльності. Відповіді використовуватимуться в узагальненому вигляді та допоможуть надати педагогам і керівництву ліцею рекомендації задля поліпшення освітньої діяльності
№ з/п |
Перелік запитань |
Відповіді вчителя/вчительки |
Планування роботи |
||
1 |
На якому рівні Ви здійснюєте планування викладацької діяльності? розробляю навчальну програму з предмета (курсу) розробляю календарно-тематичний план (далі — КТП) на основі навчальної програми використовую готові КТП не здійснюю планування |
|
2 |
Чи аналізуєте Ви ефективність КТП, його виконання та результати планування наприкінці навчального року? |
Так Ні (необхідне підкреслити) |
3 |
Якщо так, то як це впливає на Вашу роботу надалі? |
|
4 |
Якщо ні, то чому? |
|
5 |
Чи відчуваєте Ви втручання керівництва закладу освіти у процес розроблення КТП? |
Так Ні (необхідне підкреслити) |
6 |
Якщо так, то у чому це проявляється? |
|
Використання освітніх ресурсів, інформаційно-комунікаційних технологій (далі — ІКТ), медіаресурсів у освітній діяльності |
||
7 |
Чи використовуєте Ви ІКТ у процесі підготовки до проведення навчальних занять, розроблення завдань, створення освітніх ресурсів? |
Так Ні (необхідне підкреслити) |
8 |
Якщо так, то в який спосіб? Наведіть приклади |
|
9 |
Якщо ні, то з яких причин? |
|
10 |
Чи використовуєте Ви ІКТ під час проведення навчальних занять? |
Так Ні (необхідне підкреслити) |
11 |
Якщо так, то які саме технології Ви використовуєте? |
|
12 |
Якщо ні, то чим це обумовлено? |
|
13 |
Чи використовуєте Ви ІКТ для зворотного зв’язку з учнями? |
|
14 |
Якщо так, то в який спосіб? Наведіть приклади |
|
15 |
Якщо ні, то з яких причин? |
|
16 |
Чи використовуєте Ви медіаресурси в освітньому процесі? |
Так Ні (необхідне підкреслити) |
17 |
Якщо так, то яким чином? |
|
18 |
Якщо ні, то чим це обумовлено? |
|
19 |
Чи розробляєте Ви власні освітні ресурси? |
Так Ні (необхідне підкреслити) |
20 |
Якщо так, то які саме? Електронні чи паперові? |
|
21 |
Якщо ні, то чому? |
|
22 |
Чи оприлюднено Ваші власні електронні освітні ресурси? |
Так Ні (необхідне підкреслити) |
23 |
Якщо так, то де оприлюднено? Чи можете Ви дати посилання на Ваші публікації? |
|
24 |
Якщо Ви маєте розроблені власні освітні ресурси і їх не оприлюднено, то з якої причини? |
|
25 |
Чи здійснюєте Ви інноваційну освітню діяльність у закладі освіти? |
Так Ні (необхідне підкреслити) |
26 |
Якщо Ви займаєтесь впровадженням освітніх технологій, то яких саме? |
|
27 |
Якщо Ви берете участь у дослідно-експериментальній роботі, то за якою темою? |
|
28 |
Якщо Ви реалізуєте освітні проєкти, то які саме? |
|
29 |
Якщо Ви не берете участі в інноваційній роботі, то що цьому заважає? |
|
Застосування системи оцінювання результатів навчання учнів у практичній діяльності |
||
30 |
Чи розробляєте Ви критерії оцінювання результатів навчання учнів під час проведення обов’язкових видів робіт? |
Так Ні (необхідне підкреслити) |
31 |
У який спосіб Ви ознайомлюєте учнів із критеріями оцінювання їхніх результатів навчання? |
|
32 |
Чи застосовуєте Ви формувальне оцінювання під час проведення навчальних занять? |
Так Ні (необхідне підкреслити) |
33 |
Якщо так, то які аспекти формувального оцінювання використовуються найчастіше? |
|
34 |
Якщо ні, то з яких причин? |
|
35 |
Чи забезпечуєте Ви зворотний зв’язок щодо навчальних досягнень учня? |
Так Ні (необхідне підкреслити) |
36 |
Якщо так, то у який спосіб? |
|
37 |
Якщо ні, то чому? |
|
Консультування, підтримка учнів, індивідуальний підхід (під час використання технологій дистанційного навчання) |
||
38 |
Чи використовуєте Ви індивідуальне або групове консультування учнів під час використання технологій дистанційного навчання? |
Так Ні (необхідне підкреслити) |
39 |
Якщо так, то у який спосіб? через інтерактивну Інтернет-платформу через месенджери |
|
40 |
Чи визначено час, розроблено графік такого консультування або спілкування? |
Так Ні (необхідне підкреслити) |
41 |
Якщо ні, то чому? |
|
42 |
Чи маєте Ви змогу простежувати індивідуальну освітню траєкторію учнів під час використання технологій дистанційного навчання? |
|
43 |
Якщо ні, то чому? |
|
44 |
Якщо так, то у який спосіб Вам вдається простежувати індивідуальну освітню траєкторію окремих учнів? |
|