22.05.2020 року Узагальнення і систематизація навчального матеріалу
Добрий день, шановні діти) Продовжуємо повторювати навчальний матеріал.
Протягом року ви вчитувалися в художні твори, старалися визначити тему, дібратися до суті, збагнути головну думку творів, вчилися спілкуватися з книгою, в кожній з яких зібрано мудрість віків, досвід багатьох поколінь. Франсуа Бекон писав: « Книги – кораблі, думки, які мандрують хвилями часу й перевозять свій коштовний вантаж від одного покоління до іншого».
Тож спробуємо ще раз пройти сходинками, що проклали для нас письменники і поети, літературні герої, з якими ми познайомились цього року.
1.Зустріч літературних героїв
Продумати і відтворити діалоги між вказаними персонажами
Про що, на вашу думку, могли поговорити:
- Том Сойєр («Пригоди Тома Сойєра» Марка Твена) і Полліанна ( «Полліанна» Елеонор Портер);
- Аліса ( « Аліса в Країні Див» Льюїс Керролл) і Чарлі ( «Чарлі і шоколадна фабрика» Роальда Дала);
- Сіндбад – Мореплавець ( арабська народна казка « Сіндбад – Мореплавець») і королевич Єлісей ( «Казка про мертву царівну і сімох богатирів» О. Пушкіна)
Виберіть одну пару героїв і складіть діалог, наприклад, Аліси і Чарлі. Ще раз повторюю: героїв вибираєте із запропонованих у завданні, але одну пару.
Виконайте наступне завдання за посиланням https://learningapps.org/12519881
Чекаю фотозвіт виконання у зошитах і фото екрану результату інтерактивної вправи)