15.05.2020 року Узагальнення і систематизація навчального матеріалу
Добрий день, 5 клас)
Протягом року ви вчитувалися в художні твори, старалися визначити тему, дібратися до суті, збагнути головну думку творів, вчилися спілкуватися з книгою, в кожній з яких зібрано мудрість віків, досвід багатьох поколінь. Франсуа Бекон писав: « Книги – кораблі, думки, які мандрують хвилями часу й перевозять свій коштовний вантаж від одного покоління до іншого».
Тож спробуємо ще раз пройти сходинками, що проклали для нас письменники і поети, літературні герої, з якими ми познайомились цього року.
Запишіть дату і тему уроку.
Виконайте всі завдання ( фотозвіт обов'язково)
1.Віднови відповідність ( це означає, що треба записати правильно, наприклад, ЗРАЗОК: Роальд Дал " Чарлі і шоколадна фабрика" і т.д)
Пауль Маар «Казка про мертву царівну і сімох богатирів»
Туве Янсон «Пані Метелиця»
Роальд Дал «Соловей»( це хибна думка. У зразку правильно)
Марина Цвєтаєва «Хлопчик – зірка»
Якоб і Вільгельм Грімм «Машина для здійснення бажань»
Олександр Пушкін «Капелюх чарівника»
Андерсен «Чарлі і шоколадна фабрика»
Оскар Уайльд « Книжки в червоній палітурці»
Льюїс Керролл «Про коника та цвіркуна»
Елеонор Портер « Нічна пісня подорожнього»
Марк Твен « Задзвени із глибини»
Сетон Томпсон «Лобо»
Джон Кітс « Аліса в країні див»
Йоганн Гете «Полліанна»
Генріх Гейне « Пригоди Тома Сойєра».
2. Інтерактивна вправа за посиланням https://learningapps.org/12191332
3. За поданими ілюстраціями ( малюнками) вказати назву твору.
( ЗРАЗОК: 0 "Соловей" ; зразок не записуєте, починаєте з 1, а 0 пропускаєте)
0
1.
2.
3.
4.