A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Алтинівський ліцей
Кролевецької міської ради Сумської області

15.05.2020 року Узагальнення і систематизація навчального матеріалу

Дата: 15.05.2020 10:30
Кількість переглядів: 367

Добрий день, 5 клас) 

Протягом року ви вчитувалися в художні твори, старалися визначити тему, дібратися до суті, збагнути головну думку творів, вчилися спілкуватися з книгою, в кожній з яких зібрано мудрість віків, досвід багатьох поколінь. Франсуа Бекон писав: « Книги – кораблі, думки, які мандрують хвилями часу й перевозять свій коштовний вантаж від одного покоління до іншого».

Тож спробуємо ще раз пройти сходинками, що проклали для нас письменники і поети, літературні герої, з якими ми познайомились цього року.

Запишіть дату і тему уроку.

Виконайте всі завдання ( фотозвіт обов'язково)

1.Віднови відповідність ( це означає, що треба записати правильно, наприклад, ЗРАЗОК: Роальд Дал " Чарлі і шоколадна фабрика" і т.д)

Пауль Маар «Казка про мертву царівну і сімох богатирів»

Туве Янсон «Пані Метелиця»

Роальд Дал «Соловей»( це хибна думка. У зразку правильно)

Марина Цвєтаєва «Хлопчик – зірка»

Якоб і Вільгельм Грімм «Машина для здійснення бажань»

Олександр Пушкін «Капелюх чарівника»

Андерсен «Чарлі і шоколадна фабрика»

Оскар Уайльд « Книжки в червоній палітурці»

Льюїс Керролл «Про коника та цвіркуна»

Елеонор Портер « Нічна пісня подорожнього»

Марк Твен « Задзвени із глибини»

Сетон Томпсон «Лобо»

Джон Кітс « Аліса в країні див»

Йоганн Гете «Полліанна»

Генріх Гейне « Пригоди Тома Сойєра».

2. Інтерактивна вправа за посиланням https://learningapps.org/12191332

3. За поданими ілюстраціями ( малюнками) вказати назву твору.

( ЗРАЗОК: 0 "Соловей" ; зразок не записуєте, починаєте з 1, а 0 пропускаєте)

0

1. 

2.

3.

4.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора