A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Алтинівський ліцей
Кролевецької міської ради Сумської області

Перелік тверджень для самоаналізу власної професійної діяльності

Дата: 27.01.2023 17:56
Кількість переглядів: 293

ІІI. Перелік тверджень для самоаналізу вчителем/вчителькою власної професійної діяльності

(форма заповнюється вчителем/вчителькою власноруч)

 

 

Просимо відповісти на запитання, які стосуються Вашої педагогічної діяльності. Відповіді використовуватимуться в узагальненому вигляді та допоможуть надати педагогам і керівництву ліцею рекомендації задля поліпшення освітньої діяльності

 

з/п

Перелік запитань

Відповіді вчителя/вчительки

Планування роботи

 

 

 

1

На якому рівні Ви здійснюєте планування викладацької діяльності?

розробляю навчальну програму з предмета (курсу)

розробляю календарно-тематичний план (далі — КТП) на основі навчальної програми

використовую готові КТП

не здійснюю планування

2

Чи аналізуєте Ви ефективність КТП, його виконання та результати планування наприкінці навчального року?

Так                     Ні (необхідне підкреслити)

3

Якщо так, то як це впливає на Вашу роботу надалі?

 

4

Якщо ні, то чому?

 

 

5

Чи відчуваєте Ви втручання керівництва закладу освіти  у процес розроблення КТП?

Так                 Ні (необхідне підкреслити)

6

Якщо так, то у чому це проявляється?

 

Використання освітніх ресурсів, інформаційно-комунікаційних технологій (далі — ІКТ), медіаресурсів у освітній діяльності

 

7

Чи використовуєте Ви ІКТ у процесі підготовки

до проведення навчальних занять, розроблення завдань, створення освітніх ресурсів?

 

Так                  Ні (необхідне підкреслити)

8

Якщо так, то в який спосіб? Наведіть приклади

 

 

 

9

Якщо ні, то з яких причин?

 

 

 

10

Чи використовуєте Ви ІКТ під час проведення навчальних  занять?

Так                                Ні (необхідне підкреслити)

11

Якщо так, то які саме технології Ви використовуєте?

 

 

 

12

Якщо ні, то чим це обумовлено?

 

 

 

13

Чи використовуєте Ви ІКТ для зворотного зв’язку з учнями?

 

14

Якщо так, то в який спосіб? Наведіть приклади

 

15

Якщо ні, то з яких причин?

 

16

Чи використовуєте Ви медіаресурси в освітньому процесі?

Так                    Ні (необхідне підкреслити)

17

Якщо так, то яким чином?

 

18

Якщо ні, то чим це обумовлено?

 

19

Чи розробляєте Ви власні освітні ресурси?

Так                                      Ні (необхідне підкреслити)

20

Якщо так, то які саме? Електронні чи паперові?

 

 

21

Якщо ні, то чому?

 

 

22

Чи оприлюднено Ваші власні електронні освітні ресурси?

Так                                       Ні (необхідне підкреслити)

 

23

Якщо так, то де оприлюднено? Чи можете Ви дати   посилання на Ваші публікації?

 

 

24

Якщо Ви маєте розроблені власні освітні ресурси і їх не оприлюднено, то з якої причини?

 

 

25

Чи здійснюєте Ви інноваційну освітню діяльність у закладі  освіти?

 

Так                         Ні (необхідне підкреслити)

 

26

Якщо Ви займаєтесь впровадженням освітніх технологій, то яких саме?

 

 

27

Якщо Ви берете участь у дослідно-експериментальній  роботі, то за якою темою?

 

28

Якщо Ви реалізуєте освітні проєкти, то які саме?

 

 

29

Якщо Ви не берете участі в інноваційній роботі, то що цьому заважає?

 

 

Застосування системи оцінювання результатів навчання учнів у практичній діяльності

30

Чи розробляєте Ви критерії оцінювання результатів навчання учнів під час проведення обов’язкових видів робіт?

Так                       Ні (необхідне підкреслити)

31

У який спосіб Ви ознайомлюєте учнів із критеріями оцінювання їхніх результатів навчання?

 

32

Чи застосовуєте Ви формувальне оцінювання під час проведення навчальних занять?

Так                         Ні (необхідне підкреслити)

33

Якщо так, то які аспекти формувального оцінювання  використовуються найчастіше?

 

34

Якщо ні, то з яких причин?

 

35

Чи забезпечуєте Ви зворотний зв’язок щодо навчальних досягнень учня?

Так                      Ні (необхідне підкреслити)

36

Якщо так, то у який спосіб?

 

37

Якщо ні, то чому?

 

Консультування, підтримка учнів, індивідуальний підхід

 (під час використання технологій дистанційного навчання)

 

38

Чи використовуєте Ви індивідуальне або групове консультування учнів під час використання технологій дистанційного навчання?

 

Так                   Ні (необхідне підкреслити)

 

39

Якщо так, то у який спосіб?

через інтерактивну Інтернет-платформу

через месенджери

40

Чи визначено час, розроблено графік такого  консультування або спілкування?

Так                    Ні (необхідне підкреслити)

41

Якщо ні, то чому?

 

 

42

Чи маєте Ви змогу простежувати індивідуальну освітню  траєкторію учнів під час використання технологій дистанційного навчання?

 

43

Якщо ні, то чому?

 

44

Якщо так, то у який спосіб Вам вдається простежувати  індивідуальну освітню траєкторію окремих учнів?

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора