28.05.2020 року Узагальнення і систематизація навчального матеріалу
Добрий день, шановні діти! Ось і настав наш останній урок у цьому навчальному році. Ми подолали довгий шлях — від найдавніших книг до творчості В. Шекспіра, зробили для себе чимало відкриттів, збагатилися знанням людської душі. Давайте пригадаємо, які книги й письменники подарували нам приємні години читання та свій життєвий досвід.
Запишіть дату і тему уроку.
1. Виконайте завдання ( письмово) «Устами героїв відомих творів…»
Для кожного з героїв прочитаних творів цінність життя полягає у чомусь своєму, особливому. Чи відчули ви, що для них найголовніше у житті?
Спробуйте від імені літературних героїв продовжити речення:
«Жити — це…».
Наприклад:
1) Одіссей: «Жити — це побудувати царство».
2) Ахілл: «Жити — це
3) Прометей: «Жити —
4) Роланд: «Жити — це
5) Дон Кіхот: «Жити — це діяти,
6) Гамлет: «Жити — це
7) Ромео і Джульєтта: «Жити — це ....
2. Завдання ( письмово) «Чорний ящик»
Здогадайтеся за описом, який предмет схований у чорному ящику.
1) Цей предмет тримав у руках Гамлет і навіть розмовляв із ним. ( ..........)
2) Саме через цей предмет Дон Кіхот втратив розум. (..............)
3) Із кольором цього предмета порівнювалися щоки коханої у сонетах. (..........)
4) Цей предмет є одночасно символом віри та знаряддям тортур. (...........)
5) За допомогою цього предмета Карл Великий дізнався про небезпеку для Роланда. (.........)
6) У назві вірша китайського поета Ду Фу згадуються ці два предмета («Пісня про хліб і шовк»). (...........)
Чекаю фото виконання у вайбері)
Завдання на літо.
Прочитати твори:
Дж. Свіфт " Мандри Гуллівера";
Байрон " Мазепа";
О. Пушкін " Євгеній Онєгін";
М.Лермонтов " Герой нашого часу";
Оноре де Бальзак " Гобсек";
М.Гоголь " Ревізор", " Шинель"
М.Булгаков " Собаче серце"