A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Алтинівська гімназія
Кролевецької міської ради Сумської області

28.05.2020 року Узагальнення і систематизація навчального матеріалу

Дата: 28.05.2020 12:44
Кількість переглядів: 238

Добрий день, шановні діти! Ось і настав наш останній урок у цьому навчальному році. Ми подолали довгий шлях — від найдавніших книг до творчості В. Шекспіра, зробили для себе чимало відкриттів, збагатилися знанням людської душі. Давайте пригадаємо, які книги й письменники подарували нам приємні години читання та свій життєвий досвід.

Запишіть дату і тему уроку.

1. Виконайте завдання ( письмово) «Устами героїв відомих творів…»

Для кожного з героїв прочитаних творів цінність життя полягає у чомусь своєму, особливому. Чи відчули ви, що для них найголовніше у житті?

Спробуйте від імені літературних героїв продовжити речення:

«Жити — це…».

Наприклад:

1) Одіссей: «Жити — це побудувати царство».

2) Ахілл: «Жити — це  

3) Прометей: «Жити — 

4) Роланд: «Жити — це  

5) Дон Кіхот: «Жити — це діяти, 

6) Гамлет: «Жити — це 

7) Ромео і Джульєтта: «Жити — це ....

2. Завдання ( письмово) «Чорний ящик»

Здогадайтеся за описом, який предмет схований у чорному ящику.

1) Цей предмет тримав у руках Гамлет і навіть розмовляв із ним. ( ..........)

2) Саме через цей предмет Дон Кіхот втратив розум. (..............)

3) Із кольором цього предмета порівнювалися щоки коханої у сонетах. (..........)

4) Цей предмет є одночасно символом віри та знаряддям тортур. (...........)

5) За допомогою цього предмета Карл Великий дізнався про небезпеку для Роланда. (.........)

6) У назві вірша китайського поета Ду Фу згадуються ці два предмета («Пісня про хліб і шовк»). (...........)

Чекаю фото виконання у вайбері)

Завдання на літо.

Прочитати твори:

Дж. Свіфт " Мандри Гуллівера";

Байрон " Мазепа";

О. Пушкін " Євгеній Онєгін";

М.Лермонтов " Герой нашого часу";

Оноре де Бальзак " Гобсек";

М.Гоголь " Ревізор", " Шинель"

М.Булгаков " Собаче серце" 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора