22.04.2020 Правопис складних прийменників та сполучників.
1. Повторіть матеріал про службові частини мови . Скористайтеся для цього конспектами у ваших зошитах, а також відео: 1) https://www.youtube.com/watch?v=RM8nvWnMmhY 2) https://www.youtube.com/watch?v=ECWY_YLT2Y0 3) https://www.youtube.com/watch?v=kYeANtoVDSU
2. Виконайте вправи 384,386.
3. Прочитайте уривок, виконайте завдання .
"Останній лист від тата. "Софіє! Соню! Учора дав мені товариш скалку од дзеркальця, я глянув на себе і не впізнав. Не тільки голова, а й брови посивіли. Зразу подумав: може, то іній (це надворі було), тернув долонею – ні, не іній... Більше не дивитимусь. Часто сниться мені моя робота. Наче роблю вікна, двері фільончасті, столи, ослони. І так мені руки потім засверблять, що, буває, ложки хлопцям ріжу на дозвіллі. А руки як не свої... Ти питаєш, як нас годують, як одягають на зиму. Годують такою смачною юшкою, що навіть Карпо Ярковий п’ятнадцять мисок умолотив би, ще й добавки попросив! Вдяганка звичайна, селянам до неї не звикати. Сю ніч снилася мені моя сосна. Це вона вже досі в коліно, а може, і вища. Сосна – а за нею річки синє крило. Ні ти, ні синок, мій колосок, чогось давно не снитесь, тільки привиджуєтесь".
Укажіть назву твору та автора. Спишіть речення, у яких є службові частини мови, надпишіть назви частин мови (лише над службовими).