A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Алтинівська гімназія
Кролевецької міської ради Сумської області

Річний звіт керівника Алтинівського ліцею Кролевецької міської ради

Дата: 08.07.2023 10:18
Кількість переглядів: 35

 

 

 

                                      ЗВІТ

директора Алтинівського ліцею Кролевецької міської ради про  свою діяльність у 2022-2023 навчальному році  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                              Шановні колеги, батьки, учні!

Закінчився навчальний рік, тому звітні збори, які вже стали традиційними – це час підведення   підсумків у роботі колективу школи, учнів та й безпосередньо директора на посаді протягом 2022-2023 н.р. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» від 28 січня 2005 р. № 55 ми проводимо загальні збори. Для проведення зборів, ми керуємося діючим Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. № 778 (із змінами), Примірним положенням про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 № 178.

Як директор закладу у своїй діяльності протягом звітного періоду я  керувся  Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Національною доктриною розвитку освіти, Концепцією загальної середньої освіти, Концепцією розвитку психологічної служби системи освіти України, Статутом, Прави­лами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов'язками директора, законодавством Украї­ни, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника закладу загальної середньої освіти.

На сьогодні я очолюю навчальний заклад, в якому 83 учні та 20 вихованців дошкільного підрозділу.  Мережа класів:

клас

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

учнів

0

6

7

10

8

13

17

10

6

6

0

 

Відсутність 1-го класу, пов’язана з недостатньою кількістю дітей. При обговоренні даного питання з батьками було вирішено, що цьогорічні першокласники об’єднається з дітьми наступного першого класу, щоб був повноцінний клас, а не створювались класи-комплекти, в яких забезпечити якість освітнього процесу значно складніше. Наш заклад надає освітні послуги двом населеним пунктам: с.Алтинівка та с.Майорівка. Всі учні даної території охоплені навчанням. В закладі ведеться систематична робота по охопленню навчанням і випускників 9 класів. Переважна кількість дітей залишається в нашому закладі для отримання повної загальної середньої освіти, а деякі навчаються в закладах інших міст. Заклад відслідковує перебування учнів в інших закладах шляхом отримання довідки про їх навчання. Дані довідки є підтвердженням того, що колишні учні , відповідно до законодавства, отримують повну загальну середню освіту.

В закладі створені умови для   варіативності навчання. Так змістовне наповнення предмета  «Фізична культура» зформовано з варіативних модулів відповідно до статево-вікових особливостей учнів, їх інтересів, матеріально-технічної бази, кадрового забезпечення, освітня галузь «Технології» реалізувалась через предмет  «Трудове навчання», який у 8-9 класі реалізувався варіативними модулями, які визначені виходячи з інтересів дітей, можливостей закладу. Варіативна складова визначена з урахуванням особливості організації освітнього процесу та індивідкальних потреб учнів. Варіативна складова  використана на:

-збільшення кількості годин на вивчення предметів інваріантної складової, які використовуються на вивчення тем передбачених навчальною програмою академічного рівня;

-запровадження курсів за вибором:

1) з метою популяризації серед учнівської молоді здорового способу життя; формування відповідального ставлення та мотивації до збереження сімейних цінностей, відповідального ставлення до їхз вчинків («Дорослішай на здоров’я»)

2) з метою формування в учнів основи наукового розуміння розвитку історичного процесу та місця і ролі, впливу особистост1 на його перебіг «Видатні постаті України кінця 18-початку 20 століть»

Під час розподілу варіативної складової навчального плану враховано гранично допустиме навантаження на одного учня, уроки фізичної культури при визначенні цього показника не враховувались.

За навчальний рік було видано 152 наказів з основної діяльності, які мобілізували колектив школи на вирішення основних завдань навчально-виховного процесу. Зокрема, наказом від 31.08.2022 року № 67-ОД затверджено режим роботи ліцею на 2022-2023 навчальний рік, структуру навчального року, наказом 68-ОД затверджено форму організавції освітнього процесу на навчальний рік, наказом 69-ОД організацію освітнього процесу для здобувачів освіти 5 класу Нової української школи, наказом 70-ОД Освітню програму, наказом 71-ОД річний план роботи закладу, наказом 72-ОД організацію методичної роботи, згідно якого продовжено роботу  над науково-методичною проблемою «Від інноваційного змісту освіти через педагогічну майстерність учителя до формування компетентної особистості учня ХХI ст.». На вирішення даної науково-методичної проблеми організовано продовження роботи динамічних груп, методичних об’єднань вчителів природничо-математичного циклу, суспільно-гуманітарного циклу, класних керівників та вчителів початкових класів. Наказом директора призначені керівники даних об’єднань з числа досвідчених педагогів. Створено методичну раду у складі 5 чоловік.

Важливе місце в роботі ліцею посідає організація інклюзивного навчання. Відповідно до законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 року № 872 «Про затвердження порядку організації інклюзивноо навчання в загальноосвітніх навчальних закладах» і Постанов Кабінету Міністрів України від 09.08.2017 року № 588 «Про зміни, що вносяться до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», висновків про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини від 07.02.2019 року № 36, рішення педагогічної ради протокол від 31.08.2022 №1, заяв батьтків учнів та з метою реалізації права дітей з особливими  освітніми потребами на освіту за місцем проживання, соціалізацію та інтеграцію в суспільство, наказом 73-ОД організовано інклюзивне навчання на навчальний рік для трьох учениць нашого ліцею, призначені асистенти вчителів, розроблені індивідуальні програми розвитку.

Наказ  від 31.08.2022 № 85-ОД визначає організацію роботи бібліотеки ліцею по залученню дітей, їх батьків до активної участі в предметних тижнях, місячниках, по формуванню в них бережливого ставлення до підручників.

Наказ  № 85-ОД від 31.08.2022 року визначає організацію занять з фізичної культури, та за яким передбачається затвердження списків учнів підготовчої групи, оформлення листків здоров’я та інше.

На виконання ст. 20 Закону України «Про повну загальну середню освіту», Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, видано наказ «Про організацію підвезення учнів до місць навчання і додому в 2022-2023 навчальному році», яким передбачено підвезення учнів з с.Майорівка та учнів с. Алтинівки, які перебувають за межою, що перевищує відповідні санітарні норми. Призначено вихователя супроводу Кажан Н.М., яка слідкує за учнями під час перевезення, підтримує постійний зв’язок з учнями та батьками, піклується про безпеку перевезення.

З метою збереження та зміцнення здоров’я дітей, формування здорового способу життя підростаючого покоління, здійснення профілактичних заходів з питань правової, громадянської освіти та виховання, профілактики правопорушень і злочинності серед неповнолітніх, своєчасного виявлення сімей і дітей, які в них виховуються, що опинилися в складних життєвих обставинах і потребують допомоги з боку державних органів, видано наказ «Про організацію роботи з профілактики правопорушень серед здобувачів освіти ліцею на 2022/2023 навчальний рік». Відповідальною за організацію роботи з профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді призначено соціального педагога Галушку О.С., створено раду профілактики на чолі  із заступником директора з НВР Сухоставською С.О.  Важливу роль в справі профілактики правопорушень відіграє співпраця з правоохоронними органами. За ініціативи дирекції , для профілактичних бесід запрошуються співробітники ювенальної поліції, які систематично проводять зустрічі з учасниками освітнього процесу з питань попередження злочинів, проявів булінгу серед учнів ліцею.   У відповідь на клопотання дирекції ліцею до начальника Служби у справах дітей виконавчого комітету Кролевецької міської ради Мусієнко А.В. та начальника Центру надання соціальних послуг Романенко О.В., були визначені представники даних організацій для участі в засіданнях комісії з розслідування проявів булінгу , яка створена наказом директора. Приємно, що на сьогодні, нагоди проводити  засідання комісії не було.

У відповідності з Конвенцією ООН  права дитини, Сімейним Кодексом України, Законом України від 01.06.2000 року № 1768-ІІІ «Про охорону дитинства» (із змінами і доповненями), іншими нормативно-правовими  документами, з метою захисту прав та законних інтересів дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, дітей пільгових категорій, для проведення заходів щодо соціального захисту цих дітей видано наказ №107-ОД «Про діяльність педагогічного колективу щодо здійснення соціального захисту дітей та охороні дитинства» , за яким громадським інспектором з охорони дитинства  в Алтинівському ліцеї призначено соціального педагога Галушку О.С., серед обов’язків якого є проведення індивідуальної консультативної та діагностичної роботи. Як директор закладу, забезпечив  обстеження матеріально-побутових умов проживання дітей пільгових категорій. У зв’язку з відсутністю офіційного харчування, дана категорія дітей не була забезпечена безоплатним харчуванням в ліцеї, але в дошкільному підрозділі це було виконано (малозабезпечених-4 чоловіки, багатодітних-2 чоловіки, ВПО-1).

Шановні колеги, запрошені! Ми живемо в період, який вимагає запровадження заходів , що посилюють безпечність перебування наших працівників, учнів, вихованців. З цією метою, наказом № 138-ОД від 21.11.2022 року було створено Штаб безпеки в кількості 7 чоловік, затверджено план його роботи, прийнято рішення про створення класу безпеки.  Мною, як директором, було організовано вивчення теоретичного матеріалу про мету створення, укомплектування зон класу безпеки, його оформлення, були написані клопотання на відділ освіти про виділення коштів на оформлення зон класу безпеки. В цілому вдалося залучити на створення класу безпеки всього 8 тисчяч гривень. Частину коштів було використано, але частина ще не використана. На сьогодні клас безпеки має стенди з інформацією для наших учнів про загрози, які можуть чекати на них, інформацією про подолання стресового стану, як боротися з пожежою, як надати першу домедичну допомогу. Зона безпеки життєдіяльності ознайомить з  інформацією про правила дорожнього руху та інше. Але, на сьогодні кімната потребує дообладнання.

Не менш важливим в безпековому значенні є також наказ № 14-ОД від 06.01.2022року «Про організацію роботи з питань пожежної безпеки», яким призначені відповідальні за протипожежний стан будівель та приміщень, навчальних класів. Наказ 15-ОД «Про організацію роботи з охорони праці. безпеки життєдіяльності в в ліцеї», прийнятий на виконання законів України «Про освіту», «Про дорожній рух», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», вимог Положення прол організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти та затверджує план основних заходів з охорони праці, профілактики травмування учасників освітнього процесу виробничого і побутового характерку. Наказом  №20-ОД від 12.01.2022 року  визначається організація і ведення в ліцеї цивільного захисту протягом року.

В закладі створені умови для організації різних форм позаурочної навчально-виховної роботи, хоча через відомі обставини, в цьому навчальному році зменшена кількість годин на організацію гурткової роботи, зокрема, в цьому навчальному році не працює гурток по дереву, волейбольний гурток.

 Відповідно до наказу 128-ОД від 14.10.2022 року «Про організацію роботи та проведення в 2022-2023 навчальному році Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»), протягом року у нашому закладі працював   національно-патріотичний гурток «Сокіл “Джура”», хоча для його створення довелось прикласти чимало зусиль, щоб переконати своїх колег в необхідності такої форми роботи серед молоді.

        Під час занять в гуртку «Джура» вихованці пізнають історію рідного краю,       займаються туристсько-краєзнавчою роботою, вивчають долікарняну допомогу, військову справу та показують набуті вміння і навички під час різноманітних масових заходів.

Керівник – Нипод А.Г. та Буб А.В.  Вихованці  гуртка «Джура», ознайомились з історією запоріжзького козацтва та українського війська в різні історичні періоди, з видатними історичними постатями та постатями свого краю. Попереду юних гуртківців чекає ще багато нових вражень та зустрічей, які допоможуть їм знайти свій шлях у житті, та зроблять з них гідних громадян своєї країни.

Мета гуртка - розвиток у молоді патріотичної свідомості, готовності самореалізації в основних сферах життя суспільства, в тому числі - його захист.

Завдання : розвиток громадянської позиції і патріотизму як найважливіших духовно - моральних і соціальних цінностей; сприяння формуванню і розвитку внутрішньої готовності до виконання громадянського обов'язку; сприяння формуванню і розвитку відповідальності і дисциплінованості; здійснення роботи по формуванню позитивних світоглядів і позицій з основних, соціальних, історичних, моральних, політичних і військових проблем; сприяння формуванню і розвитку таких якостей, як повага до закону, стійкість, взаємовиручка, мужність, хоробрість, здатність до подолання труднощів.

Формування знань, вмінь і навичок з дисципліни, що вивчається, як основи їх професійної підготовки; розвиток культури і освіти; ознайомлення з правилами і обов'язками громадянина України, що є основою для формування і розвитку їх правової свідомості; формування вмінь, знань і навичків для „виживання" в екстремальних умовах.

Сприяння збереженню і зміцненню здоров'я дітей; фізичний розвиток через систему і зміст роботи гуртка; формування психологічної врівноваженості.

Вся ідея гуртка спрямовується на формування духовності, виховання учнів як громадянина, патріота своєї землі, виховання в учнів почуття патріотизму, шани і поваги до ветеранів війни, воїнів АТО, проведення уроків мужності, уроків-спогадів, уроків-пам’яті.

Важливе місце в діяльності закладу відіграє проведення засідань педагогічних рад, на яких розглядаються нагальні питання життя шкільного колективу.  Під моїм головуванням відбулось  10 засідань педагогічних рад. Одні з питань, що виносились на розгляд педрад, були питання, що стосувались методичної роботи закладу, виховної роботи, організації освітнього проццесу для здобувачів освіти 5 класу НУШ, організацію інклюзивного навчання, про дотримання мовного законодавства та використання педагогами нового правопису, про запобігання поширення серед неповнолітніх булінгу та субкультури «ПВК Редан», про вибір підручників, про стан травматизму серед учасників освітнього процесу та інші. Звичайно, що кожне питання обговорюється не без участі директора. Особисто мною висвітлювались питання:

  • Звіт про роботу ліцею
  • Про тарифікацію педпрацівників
  • Про затвердження режиму роботи ліцею
  • Про організацію роботи ліцею з охорони праці, цивільного захисту
  • Про затвердження річного плану роботи ліцею
  • Про затвердження освітньої програми ліцею
  • Про вивчення, узагальнення педагогічного досвіду вчителів, що атестуються
  • Про стан формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору
  • Про стан викладання та ріввень навчальних досягнень здобувачів освіти з предметів  «Історія», «Основи правознавства» та інші .

Для чіткого функціонування шкільного механізму, відіграють велику роль наради при  директору. Ця форма роботи дає мене , як керівнику, більш оперативно, гнучкіше реагувати на виклики сьогодення. Питання, які розглядалися на нарадах, охоплюють все шкільне життя. До них належать :

-питання виховання підростаючого покоління,

- організація методичної роботи,

-організація курсової перепідготовки та атестації вчителів,

- вивчення листів МОН,

- організація навчань з цивільного захисту, підготовка до роботи закладу в зимовий період,

-підсумки проведення моніторингових контрольних робіт з навчальних предметів,

-результати проведення медичних оглядів,

-організація харчування та питного режиму,

-про дотримання вимог пожежної безпеки,

-про стан роботи з попередження правопорушень,

-про ведення нормативних документів,

-про дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку,

-про стан ведення шкільної документації ,

-про попередження дитячого травматизму та багато інших питань.

Рішення, які прийняті за результатами проведення нарад при директору, дали можливість нашому закладу, колективу йти в ногу з життям, поліпшували матеріальне становище наших навчальних кабінетів, організовувати освітній процес на гідному рівні.

Шкільний колектив на сьогодні представлений 34 працівниками в ліцеї та 6 працівниками в дошкільному підрозділі. Серед них 24 педагогічгні працівники. Всі предмети викладаються спецалістами. Адміністрація закладу прагне створити умови для кожного працівника: відремонтувати класну кімнату, створити розклад занять , який задовольняє працівника та відповідає санітарним вимогам, забезпечити інтнернетом, комп’ютером і т.д. І кожний працівник вимагає від адміністрації певної уваги. Перед кожним необхідно поставити чітко завдання, які повинен він виконувати. А тому все починається з ознайомлення  з посадовою інструкцією, яку отримує кожний працівник під розписку. Як керівник проводжу вступниі інструктажі, де ознайомлюю прийнятих на роботу з умовами роботи, оплати їх праці, небезпечними факторами, які присутні при виконання тих чи інших функціональних обов’язків, правилами внутрішнього трудового розпорядку. Як керівник отримую багато звернень від своїх працівників. Так , за минулий навчальний рік, було розглянуто 167 заяв , по яких було прийнято позитивне рішення. Заяви в основному стосувались надання відпустки за власний рахунок, відпусток щорічних з виплатою допомоги на оздоровлення, особистих питань. По кожному зверненню приймались своєчасні рішення, конфліктних ситуацій не виникало, за винятком, Немеровець І.М., вихователя дитячого садочку, якій під час реорганізації дитячого садочку «Колосок» та його приєднання до Алтинівського ліцею, було відмовлено в робочому місці через низку причин. Як результат, Немеровець І.М. було подано позивну заяву до суду. Наразі справа перебуває в суді.

Важливе місце в роботі навчального закладу  посідає харчування учасників освітнього процесу. В цьому році кількість учасників збільшилась за райхунок дошкільного підрозділу. Особливістю організації харчування стало те, що в цьому році в дошкільному підрозділі окрім батьківських коштів, була і плата з місцевого бюджету. Харчування було організовано на високому рівні. Діти мали повноцінне харчування. До організації харчування були залучені кращі спеціалісти своєї справи: медична сестра Ілляшенко Н.М., кухар Лемешко В.І., помічник вихователя Левкович Л.Г.

Моніторинг організації харчування засвідчив, що діти отримували калорійну, повноцінну їжу, згідно графіка. Витримувались терміни зберігання та реалізації продуктів, був забезпечений належний санітарний стан харчоблоку.

В ліцеї харчування було організоване за батьківськіі кошти. Відсутні пільгові категорії через нестачу коштів. Але не дивлячись на те, що були залучені лише батьківські кошти, діти  отримували повноцінне харчування. Плата за повноцінний обід становила лише 15 гривень. Цього вдалось досягти за рахунок того, що дирекцією була налагоджена позитивна співпраця зі старостою села Хоменком В.І., його колишнім фермерським господарством, що дало можливість отримати безкоштовно деякі продукти харчування, провести весняно- та осінньо-польові роботи на пришкільній ділянці з використанням техніки господарства, відповідно до заключеного договору, своєчасно провести видалення та вивіз побутових відходів.

Будь-яку перешкоду можна подолати, будь-яке завдання виконати, якщо ти опиратимешся на вірних промічників, друзів.

«Багато людей будуть приходити у ваше життя і йти з нього, але тільки справжні друзі залишать сліди у вашому серці»,-Е.Рузвельт. Саме ці слова найбільше мабуть підходять до  ставлення нашого сільського старости Хоменка Віктора Івановича по відношенню нашого ліцею. Дуже багато переступали поріг нашого закладу кандидатів в депутати , посадових осіб, заможних людей, але ніхто з них не залишив такий слід в житті ліцею, як Хоменко В.І. Ті стосунки, які склались між адміністраціє закладу та старостою села , дають  чудові плоди. Завдячуючи Хоменко В.І., ліцей отримав певні суми коштів на благоустрій закладу. Було залучено 25 000 гривень на покраску паркану біля ліцею та дошкільного підрозділу з коштів на благоустрій населеного пункту. 18 000 гривень залучено з депутатських коштів на облаштування порогу головного приміщення ліцею. Значну допомогу надано фермерським господарством (на звернення директора) під час заміни теплотраси. Зокрема, використовувалась  техніка, надано два бетонні перекриття, на заміну тим, що були пошкоджені. На прохання дирекції надаються й інші послуги та матеріали. Зокрема, були надані мотокоси та паливно-мастильні матеріали для косіння газону біля дошкільного підрозділу.

Шановні присутні! Особливістю моєї роботи в цьому  навчальному році було те, що до нашого ліцею було приєднано колишній дитячий садок, який став для нас дошкільним підрозділом. Завдання мене, як керівника, полягало в організації роботи підрозділу, ознайомлення з його специфікою, знайомство з новим колективом працівників та вихованців. На сьогодні можна стверджувати, що робота структурного підрозділу, а саме дошкільного, здійснювалась на високому рівні. Було організовано харчуваня, підтримувався необхідний тепловий режим, проводилась навчальна та виховна робота. Тісні контакти мене, як директора , з батьками, працівниками  підрозділу, дали змогу вирішувати нагальні питання позитивно. Зокрема, коли були зауваження до теплового режиму, то відразу приймались необхідні управлінські рішення і ситуація покращувалась. Те саме стосувалось і поліпшення матеріального забезпечення та вирішення технічних питань з експлуатації водогінної системи, каналізації, хоча і на сьогодні багато питань залишається відкритими. Але, як керівник, у стосунках з батьківською громадкістю та працівниками підрозділу прагну бути відкритим, доступним, адже колектив підрозділу підібраний хороший, всі прагнуть працювати на наше майбутнє-своїх вихованців і для цього докладають значні зусилля. Чого тільки вартувало облаштування бомбосховища, де всі працювали на совість, дуже відповідально.

З метою надання якісних освітніх послуг, формування пізнавальних інтересів у здобувачів освіти, останній тиждень навчальних занять з 01по 07 червня були, відповідно наказу директора № 47-ОД від 24.05.2023 року, сплановані екскурсії, консультації, додаткові уроки з предметів, які дали можливість учням змістовно, цікаво провести цей час, надолужити пропущений матеріал з конкретних тем, що особливо важливо в час постійних повітряних тривог.

За минулий навчальний рік велику увагу в своїй роботі приділяв поліпшенню матеріально-технічної бази закладу, підтриманню її на гідному рівні. Даний напрямок роботи вимагав щоденного контролю за роботою обслуговуючого персоналу, педагогічних працівників та учнів. Протягом року територія закладу підтримувалась в належному стані: своєчасно проводились косіння трави, підмітання асфальтованої частини подвір’я, були закладені квітники, але через посуху не отримали того ефекту, на який розраховували.

Цього літа проведені роботи з ремонту теплотраси, фарбування паркану біля ліцею, поновлення сходів до основного приміщення ліцею, фарбування паркану біля дошкільного підрозділу. Дані роботи відбулись завдяки  тісній співпраці зі старостою села, який позитивно поставився до побажань, які були висловлені  йому дирекцією ліцею під час   зустрічей, та висловлені у тих клопотаннях, які були надані йому офіційно. Питання ремонту теплотраси також були підтримані завідуючим відділом освіти Масалигою С. В., який сприяв виділенню коштів на дані роботи. Йдучи на зустріч колективу, тим клопотанням, які надавались відділу освіти, троє педагогічних працівників в цьому навчальному році отримали ноутбуки. Можна говорити про 100% забезпечення педпрацівників комп’ютерною технікою для якісного проведення навчальних занять як під час дистанційного навчання  так і очного.

Для заміни дерев’яної підлоги в роздягальні спортзалу, було організовано розпиловку пиломатеріалу у фермерському господарстві та виконані роботи по заміні старого покриття на нове. Слова вдячності тим, хто долучився до виконання цих робіт та працівникам фермерського господарства, що виконали роботи по розпиловці  пиломатеріалу.

Шановні присутні, наш заклад не стоїть на місці, а постійно розвивається, покращується його матеріально-технічна база, удосконалюють свою майстерність педагогічні працівники, підтримуємо тісні стосунки із спонсорами, адміністрацією громади, відділом освіти. В той же час, на виконання заходів з оптимізації, трансформації освіти громади, в наступному навчальному році ми не набираємо 10-й клас. Наші учні будуть навчатися в інших навчальних закладах, щоб здобути загальну середню освіту. Наше завдання полягає в тому, щоб забезпечити можливість кожному продовжити навчання, провести з учнями профорієнтаційу роботу,  яка допоможе нашим дев’ятикласникам з вибором майбутнього шляху в житті. З яким настроєм наші учні будуть покидати стіни закладу, в значній мірі залежить саме від нас –дорослих. Як відомо, в нашому закладі було організовано самооцінювання, а саме за  напрямком управлінська діяльність. Процес було організовано чітко: проведені інструктажі з учасниками самооцінювання (учнями, педпрацівниками, батьками), було роз’яснено мету проведення даного заходу, важливість отриманих результатів в плануванні діяльності закладу на наступні роки. Не дивлячись на проведену роботу, в оцінюванні не взяла значна кількість батьків, дехто з учнів, що свідчить про їх байдужість до розвитку закладу, його майбутнього. Результати самооцінювання не дуже втішливі, а це свідчення того, що працювати нам ще необхідно дуже багато, щоб їх покращити.

Якщо зазнаєте невдачі – будете засмучені; якщо опустите руки – приречені, так говорить народна мудрість. Тому хочу побажати своїм колегам не опускати руки, а зробити   висновки і працювати над виправленням ситуації.

Майбутнє нашого закладу в наших руках. Від внеску кожного буде залежати те, якою буде наша школа, які умови створяться нашим дітям, які послуги будуть надані нашим учням, чи витримають вони конкуренцію в сучасному світі. Зі своєї сторони можу запевнити, що прикладу максимум зусиль для здійснення всього задуманого, щоб дитячі мрії стали дійсністю саме в стінах нашого закладу.

Мирного неба над головами та віри в перемогу!

 

Директор                            Михайло ФЕДОРЕНКО

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора