Урок на тему : "Генетичні звязки між основними класами органічних сполук"
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=aIBWdpI-OfA10:11 09.04.2020
Урок на тему : "Генетичні звязки між основними класами органічних сполук"
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=aIBWdpI-OfA10:11 09.04.2020
Урок на тему: "Генетичні звзки між основними класпами неорганічних реччовин"
Маптеріал теми викладено в параграфі 38. Уважно розгляньте схему на с.203 та складаіть рівняння реакцій до кожної стрілки перетврень..10:19 06.04.2020
Урок на тему: "практична робота 2 генетичні звязки між неоранічними речовинами"
Шановні учні . практична робота викладена на с.206 підручника. Запишіть тему роботи. її мету. складіть ланцюг перетврень відповідно до запропонованого переліку речовин в практичній роботі. Запишіть рівняння реакцій. для реакцій йонного обміну складіть молекулярні та йонно-молекулярні рівняння.11:42 02.04.2020
Урок на тему:"Генетичні звязки між основними класами неорганічних сполук"
Опрацювати параграф 38. Виконати завдання 541, 542.10:12 30.03.2020
Урок на тему:" Біологічне значення металічних елементів"
Шановні учні . матеріал теми викладено на с.168.174,188. Прочитайте, складіть таблицю "Біологічне значення металічних елементів"10:07 19.03.2020
Урок на тему:" Біологічне значення неметалічних елементів"
Шановні учні, матеріал теми викладено на с.87.98,100106.118,131,145. На основі даних підручника підготувати презентацію "Біологічне значення неметалічних елементів".10:01 16.03.2020
Урок на тему :"Практична робота 1 Дослідження якісного складу солей""
Шановні учні матеріал теми викладено на с.197. Запишіть на окремому аркуші паперу тему, мету роботи. Складіть хід роботи, заповнивши колонки таблиці : № з/п : Що беремо?: Що робимо?: ЩО спостерігаємо?: Висновок, рівняння реакцій. Під таблицею зробіть узагальнюючий висновок . давши відповідь на запитання після практичної роботи на с.198.09:49 13.03.2020