2023/2024
ЗВІТ ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ АЛТИНІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ КРОЛЕВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗА 2023-2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Шановні присутні!
Сьогодні ми будемо вести розмову про нас: учнів, учителів, батьків і ,звичайно, про директора. Усі ми разом є будівничі, бо будуємо школу, школу мудру, де все доречно й зрозуміло. У цій школі за партами сидять лікарі, актори, інженери, художники, письменники. Майбутні. А нині це маленькі люди, яких ми маємо навчити й ростити. Вони не схожі на нас. Вони дивляться інші фільми, слухають іншу музику , мають інших кумирів . Між нами відстань часу , але ми маємо їх зрозуміти, бо будуємо саме для них. Я переконаний , що сьогодні оцінити школу неможливо жодними балами чи тестами. Ефективність її діяльності вимірюється радістю спілкування учня з педагогом, бажанням дитини залишитись у школі після закінчення уроків, наповненістю шкільних коридорів у дні зустрічей випускників, настроєм, з яким учитель виходить з уроку або педагогічної ради. А ще тим, чи приводять батьки своїх дітей у свою школу і чи пам’ятають пенсіонерів у шкільному колективі.
Загальна інформація про заклад
Наш заклад уведений в експлуатацію у вересні 1974 року (50 років). Проектна потужність закладу – 340 учнів. У 2023/2024 н.р. у закладі освіти функціонує 9 класів (початкова школа - 3 класів, базова школа - 6 класів, ), в яких навчалося 64 учнів. У зв’язку з війною 1 учень знаходяться за кордоном- сімейна форма навчання. Функціонувало 2 класи з інклюзивним навчанням ( 5,8 класи), в яких навчається 2 учнів з ООП.
Освітній процес у закладі розпочався відповідно до структури навчального року з 01 вересня 2023 року та тривав по 31.05.2024 року.
Навчальні заняття організовані відповідно до розкладу занять, затвердженого директором освітнього закладу за семестровою системою:
І семестр тривав з 01 вересня 2023 року по 22 грудня 2023 року;
ІІ семестр з 08 січня 2024 року по 31 травня 2024 року.
Територія закладу
Територія закладу знаходиться під контролем всієї адміністрації, а відповідно до функціональних обов’язків щоденний огляд проводить завгосп школи Глушко О.В. Приємно відмітити, що в цьому році центральна клумба нас порадувала тюльпанами, ліліями. Прикро, що наші учні та педагоги не брали участь у благодійному освітньому проєкті «Flowers4school» від асоціації квіткових виробників Нідерландів та України. В рамках проєкту в листопаді 2023 року багато закладів отримали колекцію тюльпанів, нарцисів, крокусів, які навесні прикрашали яскравим цвітінням територію не нашого закладу. З метою озеленення території закладу працівники їдальні висадили квіти на власноруч розкопаній клумбі, та доглядали за ними протягом весняного та літнього періоду? Постає питання, а де в цей час були вчителі біології, трудового навчання? Яким чином вони втілювали STEM освіту, не проводячи і не залучаючи підростаюче покоління до здобування практичних знань. Листаючи лише сторінки підручника чи гортаючи онлайн сторінки сайтів цьому не навчишся.
Сьогодні молоді дерева туї, інші деревця прикрашають шкільне подвір’я, але це знову робота дорослих, хоча в школі повинні навчатись діти і цим практичним навичкам в тому числі.
Відповідно до Санітарного регламенту повинна бути огорожа по периметру закладу з метою не перебування сторонніх осіб на території школи. У нас огорожа не цілісна, що призводить до вільного доступу на територію закладу освіти сторонніх осіб. Також залишається проблемне питання щодо поновлення асфальтного покриття шкільного подвір’я, як легендарна Атлантида під товщу води, так наші спортивні бігові доріжки зникли під товщею бур’янів .
Забезпечення контролю за доступом сторонніх осіб до приміщення закладу.
На центральному вході розташований пост чергового (чергує техпраціввник школи), На території закладу встановлено 2 камери відеоспостереження, що значно знижує ймовірність доступу сторонніх осіб до приміщення закладу освіти. Заклад співпрацює з Національною поліцією України, яка встановила «тривожну кнопку», користуючись якою можна викликати групу швидкого реагування у випадку небезпечної ситуації.
Умови перебування в приміщеннях закладу учасників освітнього процесу.
Облаштування приміщень закладу не становить загрози травмування учнів та працівників (неслизька підлога, належним чином встановлені меблі у навчальних кабінетах, не загромаджені коридори, сходові клітини та рекреація). Режим прибирання забезпечує чистоту та охайність місць спільного користування, коридорів та навчальних приміщень, спортивної зали. Приміщення закладу освіти чисті, комфортні, естетичні. Значна частина віконних блоків замінені на склопакети , що дозволяє легко та зручно дотримуватися режиму провітрювання. Необхідно замініти ще решту склопакетів, але враховуючи воєнний стан-вірогідність в цьому мала. Ведеться щоденний контроль за прибиранням приміщень. Є відповідні інструкції, графіки щодо прибирання, які затверджені керівником, контролюються завгоспом. Майже 100 відсотково все освітлення замінено на енергозберігаюче. Проводяться заміри на дотримання норм освітлення в приміщеннях закладу. Зауважень не було. Відповідно до Санітарного регламенту для ЗЗСО повинно бути не тільки централізоване холодне водопостачання, а й гаряче. До сьогодні не підведена гаряча вода до рукомийників . Проблеми дотримання температурного режиму в закладі відсутні.
На кінець 2023- 2024 навчального року встановлено додатковий котел в шкільній котельні. Маємо генератора в котельні школи.
У закладі освіти облаштовано санітарні вузли для дівчат, хлопців окремо, Сантехніка працює, підведена холодна вода до рукомийників. Однак санітарні кімнатиа старшої ланки має неестетичну підлогу, «швидко» вийшли з ладу елелтросушарки. З цього питання необхідно більше проводити роз’яснювальну роботу та більш відповідально ставитись черговим педагогам до своїх обов’язків.
Підлога в коридорі приміщення №2 закладу потребує ремонту.
Заклад освіти має 2 навчальні приміщення:
4 кабінети початкової школи (в цьому році залишається 2), кабінети: інформатики, української мови, іноземної мови, хімії і біології, фізики, математики, майстерні, спортивна зала, кабнет психолога, ресурсна кімната Усі навчальні приміщення використовуються в освітньому процесі. У закладі обладнані сучасні кабінети для учнів початкової школи. У цих кабінетах функціонують мобільні робочі місця для учнів, які легко трансформуються для групової роботи. У 100 % кабінетах початкової школи є проектор, ноутбук. Крім того школа забезпечена ламінатором (1 шт.), багатофункціональними пристроями для друку, телевізорам. Матеріально-технічне забезпечення кабінетів початкової школи відповідно Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (наказ МОН України від 07.02.2020 р. №143) становить 80% за підсумками 2023-2024 н.р.
У навчальних кабінетах базової школи наявне комп’ютерне обладнання, підключені до мережі Інтернет, у кабінеті математики немає доступу до мережі. Кабінет інформатики, історії мають інтерактивне або мультимедійне обладнання. У закладі обладнано кабінет інформатики. У кабінеті є проєктор, по 10 учнівських комп’ютерів та 1 учительський комп’ютер. На всіх комп’ютерах в кабінетах інформатики встановлена програма захисту дітей від потрапляння на сайти з небезпечним контентом «Інтернет Цензор», але якість внутрішньої системи мережі Інтернет у закладі потребує вдосконалення та розширення, швидкість Інтернету залишається дуже низькою.
Недивлячись на недостатнє фінансування в 2023-2024 н.р. оновлення матеріально-технічної бази кабінетів відбулось, але не всіх. Були виділені кошти в сумі 20 тис на кабінети біології, географії, математики, проводилися роботи по їх збереженню.
Постановою КМУ від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», діють обмеження використання бюджетних коштів. Однак, не дивлячись на обмежене фінансування та використання коштів, за звітний період вдалося поліпшити матеріально-технічну базу закладу в цілому як за кошти міського бюджету так і пожертви матеріальних цінностей від благодійників. Так,зокрема, придбали дві мультимедійні дошки для наших нушівців (5 та 6 класи), надавались матеріали для захисного укриття, збільшилась кількість вогнегасників, придбані миючі і дезинфекційніі засоби, наповнені аптечки, встановлено генератор, надано пальне для нього, Хоменко В.І. надав листи заліза для ремонту даху шкільного приміщення,
Дотримання вимог охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій.
З даного питання ведеться систематична та ґрунтовна робота всіма членами трудового колективу. На жаль в закладі немає інженера з ОП, яким проводиться велика професійна робота з даного питання то цю роботу проводять заступник директора з навчально-виховної роботи, завгосп школи, класні керівники. З учнями проводяться навчання/інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій, інструктажі з домедичної допомоги згідно до вимог чинного законодавства, про що свідчать записи у журналах реєстрації інструктажів з БЖД для учнів у кабінетах підвищеної небезпеки (фізики, хімії і біології, трудового навчання, інформатики, спортивній залі) та журналах реєстрації інструктажів з охорони праці для працівників закладу освіти. Розроблено алгоритм дій у разі настання нещасного випадку, сигналу «Повітряна тривога».
З метою підвищення рівня обізнаності учнів щодо ризиків пов‘язаних із поводженням з вибухонебезпечними предметами та зведення до мінімуму людських жертв, попередження надзвичайних ситуацій, згідно рекомендації МОН ДСНС України в закладі було організовано доступні форми комунікацій з просвіти учасників освітнього процесу щодо питань мінної небезпеки і вибухонебезпечних предметів дій в надзвичайних ситуаціях та в разі виявлення підозрілих предметів. Ця робота була проведена у співпраці з ДСНС м. Кролевець та мобільною бригадою соціально-психологічної підтримки м. Кролевець
Метою просвітницьких заходу було не лише підвищення рівня обізнаності учнівської молоді у сфері психічного здоров’я, а й популяризація засобів профілактики психічного неблагополуччя, підвищення порогу толерантності (зниження стигматизації) до людей, які страждають на розлади психіки та поведінки.
Завдяки дискусіям у групі учасники й учасниці розвивають здатність мислити комплексно та критично. Вони вчаться пов’язувати свої особисті поведінкові ризики із можливими наслідками та починають розробляти особисті стратегії збереження власного психічного благополуччя.
Організація медичного обслуговування учнів у закладі.
Заклад має медичну сестру. Медичний кабінет, укомплектований необхідним обладнанням та медикаментами. У закладі встановлений належний контроль за проходженням учнями щорічного профілактичного медичного огляду. Налагоджена тісна співпраця з лікувально-профілактичними закладами.
Згідно з нормативними документами на основі результатів медичного огляду школярів та на підставі індивідуальних медичних карток (форма № 26) учні розподіляються за станом здоров’я на медичні групи для проведення уроків (занять) фізичної культури.
Навички безпечної поведінки в Інтернеті.
Розроблено та розміщено на сайті закладу в розділі «Для батьків і учнів» «Правила безпечного користування Інтернетом». Приділялася увага і безпеці здобувачів освіти в мережі Інтернет. В закладі було проведено Дні безпечного інтернету. Під час цього тижня було презентовано електронну платформу «MRIYA», що розроблена для протидії російській пропаганді та проросійським ресурсам у мережі Інтернет.
Попередження булінгу.
В навчальному закладі продовжила роботу Комісія, з виявлення фактів булінгу та реагування на них. Традиційно, як і кожного навчального року, у нашому навчальному закладі проводився Тиждень протидії булінгу. В рамках тижня з метою профілактики булінгу в учнівському середовищі практичним психологом та учителями школи були проведені інтерактивні заняття, години спілкування, профілактичні бесіди, інтерв’ю-опитування, практичні заняття (докладніше про це в розділі «Робота психологічної служби»).
Облік відвідування здобувачів освіти.
Класними керівниками ведеться електронний журнал відвідування, де вказуються причини відсутності учнів на уроках, збираються відповідні документи, що пояснюють причину відсутності учнів на заняттях. Пропусків занять здобувачами освіти через прояви булінгу, дискримінації, насильства не зафіксовано.
Право дітей з ООП на освіту шляхом організації інклюзивного навчання.
З метою забезпечення права дітей з ООП на здобуття базової загальної середньої освіти та/або повної загальної середньої освіти було укладено Договір про співпрацю з комунальною установою Інклюзивно-ресурсний центр . Завдяки співпраці з спеціалістами інклюзивно-ресурсного центру у закладі забезпечується кваліфікований супровід дітей з ООП, їх батьків. У 2023/2024 н.р. у закладі функціонувало два інклюзивних класів для 2 учнів з ООП. Заклад забезпечено педагогічними кадрами, які володіють методиками роботи з дітьми з ООП, з учнями працюють досвідчені вчителі, асистенти вчителів.
У закладі створено ресурсну кімнату для забезпечення оптимальних умов організації освітнього та реабілітаційного процесів для учнів з ООП. Ресурсна кімната- це спеціально організований освітній простір який дає змогу дітям з особливими освітніми потребами реалізувати своє право на освіту. Ресурсна кімната має такі зони: навчальну, ігрову, соціально-побутову. Серед засобів навчання учнів з ООП наявні: - ноутбук для роботи із застосуванням інноваційних технологій, також методика Нумікон, конструктор, танаграм, набір ігрових геометричних фігур.
« Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти, методична робота»
Станом на кінець 2023/2024 н.р. освітній заклад на 100% укомплектований педагогічними працівниками. У закладі 19 педагогічних працівників (1 сумісник, 1 вчитель знаходяться в декретній відпустці).
Із них мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» –7, звання «старший учитель»- 5, кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії» – 6, кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії» – 4, кваліфікаційну категорію «спеціаліст» –2 .
У 2023/2024 навчальному році методична робота була підпорядкована нормативно-правовій базі й спрямована на реалізацію основних законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Концепції «Нова українська школа», Державного стандарту початкової освіти, Державного стандарту базової середньої освіти та Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. Методична робота у 2023/2024 навчальному році була спрямована на вдосконалення роботи з педагогічними кадрами, підвищення рівня методичної роботи, фахового рівня вчителів ліцею, їх готовності до інноваційної діяльності. Основна мета - створення необхідних умов для всебічного розвитку здобувачів освіти, збереження і зміцнення їх здоров’я та соціальної адаптації, формування в них цілісної системи соціальних та загальних компетентностей на основі особистісного підходу до потреб і можливостей учнів. Методична робота в ліцеї відіграє важливу роль у підвищенні якості освітнього процесу та підготовці вчителів.
Основні завдання методичної роботи включають:
-
Підвищення наукового рівня вчителя:
-
підготовка вчителя до засвоєння нових програм і технологій;
-
ознайомлення з досягненнями психолого-педагогічних дисциплін і методики викладання.
-
Збагачення педагогічних кадрів:
-
вивчення української педагогіки, науки та культури;
-
освоєння сучасних наукових методів викладання.
-
Впровадження інновацій:
-
ознайомлення з новими методичними рекомендаціями та державними нормативами;
-
впровадження сучасних методик.
-
Підтримка творчого середовища:
-
сприяння взаємному збагаченню педагогічного колективу;
-
підтримка духу творчості та прагнення до пошуку.
-
Оновлення програм та підручників:
-
глибоке вивчення та практична реалізація оновлених програм;
-
Підвищення результативності педагогічної праці:
-
випереджаючий розгляд питань методики вивчення складних розділів навчальних програм;
-
використання наочних посібників та дидактичних матеріалів.
Педагогічний колектив продовжив роботу над проблемним питанням «Від інноваційного змісту освіти через педагогічну майстерність учителя до формування компетентної особистості учня ХХІ століття».
Так як протягом всього навчального року заклад освіти працював у змішаному режимі, то заходи було проведено теж у змішаному режимі. У своїй роботі педагоги використовували наступні технології:
-
традиційні (підручники, лабораторні та практичні роботи, наочні матеріали);
-
ІКТ (навчальні електронні посібники, електронний журнал, електронні підручники, отримання додаткової інформації за допомогою Інтернету, проведення онлайн-уроків у GoogleMeet, презентації, онлайн-тестування, онлайн-практичні роботи тощо).
З метою цілеспрямованої роботи та для забезпечення колективного керівництва методичною роботою було визначено та затверджено структуру та форми методичної роботи, складено план роботи над методичною темою, розглянуто, обговорено та затверджено плани роботи шкільних методичних об’єднань на 2023/2024 навчальний рік. Структура організації методичної роботи забезпечувала підвищення рівня методичної підготовки педагогів, діагностико-теоретичні опрацювання методичної теми ліцею та реалізовувалась через колективні, групові та індивідуальні форми роботи: педагогічна рада, методичні об’єднання вчителів, проведення заходів, спрямованих на вдосконалення освітнього процесу, підвищення загальноосвітнього рівня здобувачів освіти, робота з обдарованими дітьми.
Упродовж 2023/2024 н. р. було організовано роботу шкільних методичних об’єднань вчителів-предметників та класних керівників, затверджено плани їх роботи, методичні проблеми, над якими вони працювали, визначено керівників з числа досвідчених педагогів. Методичні об’єднання вчителів покликані забезпечити ознайомлення педколективу з новою педагогічною інформацією, передовим досвідом, сприяти впровадженню їх у освітній процес. Системність, послідовність їх роботи забезпечувалася завдяки плану, який охоплював загальну характеристику педагогічної діяльності вчителів, якості знань учнів, мету і завдання на навчальний рік, основні організаційно-педагогічні заходи, тематику доповідей. Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення дистанційного уроку. Діяльність шкільних методоб'єднань було сплановано на основі річного плану роботи, Стратегії розвитку закладу освіти та освітньої програми. Проведено заплановані засідання методичних об’єднань з усіх напрямів, робота яких будувалася за окремими планами. На засіданнях методичних об’єднань обговорювалися як організаційні питання (рекомендації МОНУ, інструктивно-методичні листи щодо викладання навчальних предметів у 2023/2024 н. р., вивчення нових програм, змін до діючих навчальних програмам, створення програм на основі модельних у 6 класі, особливості оцінювання учнів 1-2, 3-4, 5-х класів, проведення підсумкового повторення), так і науково-методичні питання.
У 2023/2024 навчальному році в ліцеї працювало 3 шкільних методичних об’єднання: вчителів початкових класів, вчителів суспільно-гуманітарного циклу, вчителів природничо-математичного циклу та класних керівників. Усі засідання були чітко продумані та охоплювали різні аспекти розвитку освіти та проблеми сьогодення. На першому засіданні всіх методичних об’єднань у вересні було погоджено календарно-тематичне планування, опрацьовано організаційні питання. Всі педагоги брали активну участь у роботі методичних об’єднань, готували цікаві змістовні виступи, презентації.
В цілому роботу шкільних методичних об’єднань у 2023/2024 навчальному році можна оцінити задовільно.
Цінним у методичній роботі є орієнтація вчителів на творчість, моделювання самореалізації особистості та пошук нових педагогічних технологій. Цьому сприяє атестація, підвищення кваліфікації.
У 2023/2024 н. р. проведено 3 засідань атестаційної комісії І рівня. На першому засіданні розглянуто графік роботи атестаційної комісії, затверджено графік проведення засідань атестаційної комісії на 2023/2024 н. р., затверджено списки педагогічних працівників, які підлягають черговій атестації та строків проведення їх атестації. Так як педагоги не писали заяви на позачергову атестацію, то на другому засіданні обговорено хід атестації педагогічних працівників та виконання плану заходів із проведення атестації у поточному навчальному році. Підсумки атестації підведено на засіданні атестаційної комісії 27 березня 2024 року.
У колективі створено необхідні умови для проведення атестації: педагоги були своєчасно ознайомлені з рішенням засідань атестаційної комісії, проводились індивідуальні та групові консультації для різних категорій педагогічних працівників. Діяльність педагогічних працівників оцінювалась з огляду на рівень теоретичної, методичної та професійної компетентності, глибини та якості навчальних досягнень учнів; використання педагогами оптимальних форм і методів на уроках та в позакласній роботі; участь у роботі методичних об'єднань, педагогічної ради; робота вчителів як класних керівників; поширення передового педагогічного досвіду; публікації на різних освітянських платформах; проходження курсової перепідготовки. Протягом року практикувалися виступи та творчі звіти вчителів, що атестуються, на засіданнях педагогічних рад, методичних об'єднань. Були проведені відкриті уроки та позакласні заходи. Проаналізовано результати участі вихованців у. предметних олімпіадах, творчих конкурсах і турнірах різних рівнів у міжатестаційний період роботи педагога. Хід атестації педагогічних працівників обговорювався на нарадах при директорові, творчі звіти заслухані на засіданні педагогічної ради (протокол № 13 від 25.03.2024 р.).
За результатами роботи педагогічних працівників оформлено атестаційні листи. 27.03.2024 року проведено засідання атестаційної комісії (протокол № 3), на якому було прийнято рішення про підсумки атестації Атестаційною комісією І рівня підтверджено кваліфікаційну категорію « спеціаліст вищої категорії» вчительці Хоменко А.І., підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» Коротичу В.М.. Встановлено відповідність займаній посаді та підтверджено 11 тарифний розряд асистенту вчителя Куртась Я.С. та 12 тарифний розряд асистенту вчителя Хоменко А.І..
Особлива увага приділялась самоосвіті педагогів. Відповідно до Постанови № 800 від 21 серпня 2019 р. «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників» забезпечено щорічне проходження курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників як при СОІППО, так і на різних освітянських платформах. Зростанню рівня педагогічної майстерності освітян сприяють курси підвищення кваліфікації, для проходження яких створені відповідні умови. Цю роботу сплановано на календарний рік. Вчителі мають змогу обирати формат проходження курсів (онлайн чи офлайн), установу, яка надає відповідні послуги, тематику. При складанні плану враховано всі побажання педагогів. В 2023 році всі педагоги підвищили свою кваліфікацію, пройшовши курси підвищення кваліфікації при СОІППО та на платформах інших установ. Найбільшою популярністю користуються EdEra – студія онлайн-освіти. Крім предметних курсів, більшість пройшли онлайн-курси «Школа стійкості» й здобули знання та навички з психосоціальної підтримки педагогів та дітей. Таким чином, підвищення кваліфікації є різноплановим: предметні курси, управлінська діяльність (адміністрація), навчання в НУШ, психосоціальна допомога, робота з дітьми з особливими освітніми потребами, з медіаграмотності та критичного мислення, з інфомедійної грамотності, вільного володіння українською мовою як ключовою компетентністю сучасного вчителя, використання можливостей штучного інтелекту, цифрова грамотність.
Педагогічні працівники отримали сертифікати та написали клопотання на зарахування/ визнання їх педагогічною радою:
- при СОІППО:
1.Дрозд-Харченко Ю.В. - “Медіаграмотність учасників освітнього процесу (захист інформації)” (30 годин).
2.Мінченко С.П. - “Діти з труднощами навчання в інклюзивному освітньому середовищі: сучасні технології супроводу” (30 годин).
3.Нипод А.Г. - “Медіаграмотність учасників освітнього процесу (захист інформації)” (30 годин).
4. Співак Є.В. - “Інклюзивна компетентність сучасного вчителя Нової української школи” (30 годин).
5.Федоренко Л.М. - “Формування відповідальної поведінки учнівської молоді до власного репродуктивного здоровʼя” (30 годин).
6.Гуцану Я.О. “Сучасні методи надання психологічної допомоги у разі самоушкоджувальної та суїцидальної поведінки неповнолітніх” (30 годин).
7.Лецик С.В. “Питання культури мовлення та українського правопису як складової професійної компетентності учителя в Новій українській школі” (30 годин).
8.Немеровець Л.М. “Упровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітній процес початкової школи” (30 годин).
9.Сорока В.О. “Зміст і методика навчання з інтегрованих курсів/предметів математичної освітньої галузі при впровадженні державного стандарту базової середньої освіти (адаптаційний цикл)” (16 годин); “Використання інтерактивних дошок в освітньому процесі” (30 годин).
10.Сухоставська С.О. “Зміст і методика навчання з інтегрованих курсів/предметів мовно-літературної освітньої галузі при впровадженні державного стандарту базової середньої освіти (адаптаційний цикл)” (16 годин)
11.Халецька Т.Б. “Використання інтерактивних дошок в освітньому процесі” (30 годин).
12.Федоренко М.В. “Прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу та взаємодії закладу освіти з місцевою громадою” (30 годин); “Організація освітнього процесу у закладі загальної середньої освіти при впровадженні державного стандарту базової середньої освіти (адаптаційний цикл)” (16 годин).
13. Лецик С.В. “Створення інтерактивних елементів уроку” (30 годин)
14. Буб А.В. "Психологічне відновлення учасників освітнього процесу" ( 30 годин)
15. Федоренка М.В. “Створення інтерактивних елементів уроку” ( 30 годин)
16. Халецька Т.Б. « Ефективна пам’ять: конкретні рекомендації та техніки з її розвитку» ( 30 годин)
17. Сорока В.О. « Ефективна пам’ять: конкретні рекомендації та техніки з її розвитку» ( 30 годин)
18. Співак Є.В. « Цифрові документи в освіті: е- щоденники, е - журнали» ( 30 годин)
19. Лисенко Т.Б. « Упровадження та діяльнісних методів навчання в освітній процес початкової школи” (30 годин).
20. Хоменко А.І. « Методи взаємодії з дітьми з особливими освітніми потребами різних рівнів підтримки» ( 30 годин)
21. Гуцану Я.О. « Професійна компетентність педагога в контексті освіти впродовж життя» ( 30 годин)
- на платформі EdEra:
1. Куртась Я.С. “Школа стійкості” (30 годин).
2. Сухоставська С.О. “Школа стійкості” (30 годин).
3. Хоменко А.І. “Школа стійкості” (30 годин).
4. Дрозд-Харченко Ю.В. “Школа стійкості” (30 годин).
5. Коротичу В.М. “Школа стійкості” (30 годин).
6. Сороці В.О. “Школа стійкості” (30 годин).
7. Лецик С.В. “Цифровий учитель”(30 годин)
- від ДСЯОУ:
1.Сорока В.О. “Підготовка експертів до оцінювання професійних компетентностей вчителів математики, які реалізують Державний стандарт базової середньої освіти на першому циклі у 2023 році” (30 годин).
- ТОВ “На Урок”
1. Дрозд-Харченко Ю.В. “Використання онлайн-ресурсів на уроках: кількість не дорівнює якість”(2 години)
Решта вчителів будуть проходити курсову перепідготовку з вересня 2024 року.
Протягом цього навчального року активізувалася робота по розміщенню публікацій із досвіду роботи вчителів. Так розмістили свої публікації на платформі проєкту «Всеосвіта»:
Сухоставська С.О.:
Повторення. Дієслово. Завдання для учнів 7 класу. Всеосвіта. 2023. URL: https://vseosvita.ua/2-fp5q
Способи дієслів. Творення дієслів умовного і наказового способу: презентація. 7 клас. Всеосвіта. 2023. URL: https://vseosvita.ua/2-fnx4
Буква Ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. Роздільне написання складених числівників: презентація. 6 клас. Всеосвіта. 2023. URL: https://vseosvita.ua/2-ed3d
Лецик С.В.:
Уживання мʼякого знака. Сполучення букв йо,ьо. Апостроф. Подвоєння букв: завдання для контрольної роботи. Всеосвіта. 2023. URL: https://vseosvita.ua/library/kontrolna-robota-uzhyvannia-miakoho-znaka-spoluchennia-bukv-ioo-apostrof-podvoiennia-bukv-655818.html
Контрольна (діагностувальна робота). Розділи “Україна і я”. “Рідна природа”. Всеосвіта. 2023. URL: https://vseosvita.ua/library/kontrolna-diahnostuvalna-robota-rozdily-ukraina-i-ia-ridna-pryroda-5-klas-662751.html
Контрольна (діагностувальна робота). Розділи “Міфи прадавньої України. Календарно-обрядові пісні”. Всеосвіта. 2023. URL: https://vseosvita.ua/library/kontrolna-diahnostuvalna-robota-mify-pradavnoi-ukrainy-kalendarno-obriadovi-pisni-6-klas-727069
Хоменко А. І . Види живопису. Теплі й холодні кольори. Виконання замальовки з натури кімнатної рослини в холодному колориті. Образотворче мистецтво. Конспект уроку: живопис. Всеосвіта. 2023. URL: https://vseosvita.ua/library/plan-konspekt-uroku-z-obrazotvorchoho-mystetstva-v-5-klasi-za-pidruchnykom-ov-haidamaky-na-liemeshevoi-vidpovidaie-modelnii-navchalnii-prohrami-mystet-748637.html?rl=152931
Різнобарв’я, багатоголосся в мистецтві. Образотворче мистецтво: тестові завдання. Всеосвіта. 2023. URL: https://vseosvita.ua/library/testovi-zavdannia-z-obrazotvorchoho-mystetstva-5-klas-pidruchnyk-ohaidamaka-nliemesheva-tema-riznobarvia-bahatoholossia-v-mystetstvi-748653.html?rl=152931
Куртась Я.С.:
Корекційні технології, методики та методи роботи з дітьми з ООП в умовах воєнного стану: презентація. Всеосвіта 2023. URL: https://vseosvita.ua/library/prezentatsiiakorektsiini-tekhnolohii-metodyky-ta-metody-roboty-z-ditmy-z-oop-v-umovakh-voiennoho-stanu-742645.html?rl=280958
Дієвий орган у структурі методичної роботи - засідання педагогічних рад, на які виносилися питання звітного характеру, проблемного, організаційного, підсумкового. Підготовчий етап триває достатній час, протягом якого кожний учитель має змогу переглянути методичну літературу, систематизувати свої надбання, підготуватися до звіту тощо. З учителями 5-х класів проводилися міні-наради з питань оцінювання п’ятикласників, опрацювання критеріїв оцінювання кожної із галузей та груп загальних результатів, ведення записів у електронному журналі.
Проведена робота щодо замовлення навчальних підручників для учнів 7 класу, посібників і підручників для 1 і 2 класу. Замовлено документи про базову освіту учням 9-х класів і про повну освіту учням 11 класу. Постійно проводилася робота щодо ознайомлення випускників 11 класу з особливостями реєстрації для участі у НМТ, залучення до вебінарів, які проводилися Харківським РЦОЯО.
В цілому план заходів щодо організації методичної роботи в ліцеї протягом 2023/2024 навчального року виконаний.
На 2024-2025 навчальний рік перед педагогічними працівниками стоїть ряд актуальних проблем, які необхідно вирішити при ефективно спланованій методичній роботі. Серед них: спрямування всіх напрямків роботи на розвиток творчого потенціалу педагога в контексті реалізації проблемного питання, забезпечення умов для всебічного розвитку всіх учасників освітнього процесу, здібностей, компетентностей та наскрізних ліній, своєчасність роботи з електронним журналом, участь у фахових конкурсах, поширення педагогічного досвіду серед освітян України шляхом публікації авторського матеріалу.
Робота психологічної служби закладу
Психологічна служба Алтинівського ліцею представлена роботою практичного психолога та соціального педагога, яка здійснює соціально-психологічний супровід навчально-виховного процесу, метою якого є створення в освітньому закладі умов для максимально успішного особистісного розвитку, навчання і соціалізації дитини та психологічної просвіти вчителів, батьків, учнів.
Психологічна служба діє відповідно до статей 21, 22 Закону України «Про освіту» (ст. 21 «Психологічна служба системи освіти»; ст.22 «Соціально-педагогічний патронаж») та нової редакції Положення про психологічну службу системи освіти України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 22.05 2018р. No 509, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 31.07 2018 р. за No885/32337, а також Етичного кодексу психолога, прийнятого на І Установчому з’їзді Товариства психологів України 20.12.1990 року в м. Києві.
Робота психологічної служби здійснюється за наступними напрямками:
• просвітницький;
• психодіагностичний;
• консультативний;
• корекційний;
• профілактичний;
Основною роботою просвітницького характеру було : інформування учасників освітнього процесу щодо проблеми торгівлі людьми; запобігання та протидію домашньому насильству в умовах воєнного стану; ознайомлення педагогів з технологіями надання першої психологічної допомоги учасникам освітнього процесу та впровадження «Психологічної хвилинки» під час уроків; ознайомлення із загрозами, які може нести інтернет; також формувати моральну поведінку, активну життєву позицію та налаштовувати на активну участь у житті нашої держави.
Для виконання просвітницької роботи психологічна служба ліцею використовувала такі програми, як «Безпечний простір», «Світ починається з тебе», «Безпечний інформаційний простір», «Спілкування-шлях до самовдосконалення» та інші.
З учнями початкової ланки було проведенно години психолога:
« Діти, давайте жити дружно»,
«Поважай себе-цінуй своє життя»,
«Дружба, яка вона?»;
проведено бесіди: «Комп’ютерна залежність», «Я за безпечний інтернет», «Що таке булінг?», «Вчимося вчитися»; також проведено заняття: «Добро в тобі», «Булінг у школі», « Які ми і чому?», «Емоції», « Настрій та здоров’я».
З учнями середньої ланки проводилися бесіди, заняття, години психолога: «Психічне здоров’я, як його зберегти?»,
«Конфлікти та шляхи їх подолання»,
«Згуртованість учнів в один колектив»,
«Насильство та його види»,
«Кібербулінг-новітні небезпеки в інтернет просторі»,
«Один за всіх, та всі за одного»,
«Добро в тобі»,
«Підліткові компанії»,
«Торгівля людьми -грубе порушення прав громадянина»,
«Можливості обмежені-здібності безмежні».
«Як корупція погіршує твоє життя»,
«Скажи стоп булінгу»,
«Ми маємо права…»,
«Безпечний інтернет для користачів підліткового віку»,
«Толерантність врятує світ»,
«Плюси та мінуси ЗНО». Проведені бесіди з учнями :
«4 поради щодо досягнення цілей»,
«Техніки заземлення: як відчути грунт під ногами»,
«Ти сильний, а разом ми ще сильніші»,
«Торгівля людьми як порушення прав людини»,
«ПВК «РЕДАН», хто вони та чим загрожують українським підліткам».
Відповідно до наказу Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації від 03.11.2022 № 385-ОД «Про психологічну підтримку учасників освітнього процесу», продовжено реалізацію проєкту «Завжди поруч». На ранкових зустрічах проводилися заняття :
«Долонька вдячності»,
«Від емоційної рівноваги до ефективного навчання»,
«Стрес та травма», «Дорослі в ресурсі заради дітей»,
«Зменшуємо напругу»,
«Стрес та травматичні події»,
«Емоційне відновлення», проводилися анти-стрес вправи на дихання.
Також надавалися рекомендації вчителям та батькам учнів щодо молодіжного субкультурного руху ПВК «Редан».
Профорієнтаційна робота в ліцеї проводилась систематично. Здобувачі освіти реєструвалися та проходили онлайн-опитування на порталі Всеукраїнського проєкту з профорієнтації та побудови кар’єри «Обери професію своєї мрії».
У листопаді-грудні було проведено діагностування 5-класників щодо визначення рівня адаптованості (соціометричне дослідження, адаптація до навчання в середній школі А.В. Фурмана, тривожність Філіпса), на основі якого надавалися рекомендації класному керівнику, батькам, вчителям-предметникам. Результати обговорювались на педагогічній раді.
З учнями із низьким рівнем адаптованості та підвищеною тривожністю проводились індивідуальні заняття.
Профілактична робота була спрямована на створення у ліцеї таких умов навчання та виховання, які сприяли б гармонійному психічному та особистісному розвитку здобувачів освіти.
З дітьми молодших класів проводилися заняття:
«Що таке булінг?»,
«Повага до себе та інших людей»,
«Діти та інтернет, мобільний зв’язок»,
«Подаруй радість оточуючим».
З середньою ланкою проводилися заняття:
«Що таке суїцид? Як його розпізнати?»,
«Здоров’я цінність нашого життя», «Хто для тебе є прикладом наслідування»,
«Шкідливі звички»,
«Зроби крок на зустріч»,
«Методи саморегуляції в умовах стресу»,
«Кібербулінг. Який він?»,
«Коло думок» з профілактики руху ПВК «Редан,
«Стрес. Як його уникнути?», «Торгівля людьми. Як уникнути та запобігти?»,
«ВІЛ, СНІД, ІПСШ-запитання та відповіді»,
«Безпека спілкування в інтернеті».
Протягом року проведені корекційні заняття з дітьми з особливими освітніми потребами. Впроваджувались програми для розвитку емоційно-вольової та когнітивної сфери, психомоторний та сенсорний розвиток, також використовувались альтернативні комунікації, як засоби спілкування з дитиною.
Проводилась консультативна робота з усіма учасниками освітнього процесу. З батьками проводились консультації онлайн або за допомогою мобільного зв’язку.
Протягом року отримували допомогу та підтримку від Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та ГО «Всеукраїнський громадський центр «Волонтер» (зокрема, для ліцею було надано «Психологічну допомогу у коробці» та карткову ігрову методику «Створюй коло безпеки, інформуй про (не)насильство»).
Протягом навчального року психолог закладу відвідувала вебінари для психологічної служби у співпраці з ГО «Ла Страда-Україна» за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), приймала участь в групі підтримки за проєктом «Поруч» (Програма «Діти і війна. Навчання технік зцілення»), пройшла курси підвищення кваліфікації за темою «Сучасні підходи в роботі практичного психолога: техніки просвітницько-профілактичної роботи, лайфхаки психологічної консультації, психокорекційної роботи».
Найважливіше завдання діяльності працівників психологічної служби в навчальному закладі – психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, збереження психічного здоров’я та забезпечення соціального благополуччя дітей.
Гуцану Я.О., практичний психолог, відповідно до річного плану роботи провела значну роботу для педагогічних працівників ліцею та батьків учнів:
-виступ на педагогічних радах «Адаптація п’ятикласників до навчання в середній школі» (жовтень), а перед цим було проведено діагностику та анкетування п'ятикласників з метою вивчення ступеня й особливостей пристосування до середньої школи; «Взаємодія школи і сім’ї на засадах педагогіки партнерства» (квітень);
-майстер клас «Як допомогти дитині при загрозі суїциду?»;
-проведення психологічних студій та рефлексивних зустрічей «Професійна компетентність педагога», «Розвиваємо успішність», (НУШ);
-онлайн-презентація «Особливості переходу учнів з початкової в середню ланку»;
-онлайн-рекомендації «Сходинки до успіху»;
-участь у батьківському та правовому всеобучі: «У сім’ї підліток», поради «Як допомогти впоратися з булінгом», круглий стіл «Поговоримо про булінг».-консультації психолого-педагогічної служби щодо надання допомоги батькам при вирішенні конфліктних питань, консультування для батьків дітей з ООП;
- розроблені поради для батьків та висвітлені на сайті ліцею - підтримка дитини під час воєнних дій, кризових ситуацій (поради, дихальні вправи, вправи на позитивну уяву, як управляти стресом, як впоратися з тривогою в укритті, чим зайняти дитину в умовах надзвичайної ситуації);
-тест-опитувальник А.В.Фурмана (методики: Тест шкільної тривожності (Т.Б.Партико, Г.П.Кучерява);
-здійснення оперативної діагностики особистісної адаптивності школяра на всіх можливих рівням її функціонування (Визначення особистісної адаптованості школярів (А.Фурман);
- 1 грудня- День солідарності з ВІЛ-позитивними людьми;
-проведення факультативу «Дорослішай на здоров'я» 7 клас;
-висвітлення просвітницької інформації для батьків, вчителів, учнів на сторінці психологічної служби на офіційному сайті закладу освіти із необхідними матеріалами для збереження психічного здоров'я під час війни та дистанційного навчання.
Отже, метою діяльності психологічної служби є сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров'я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей завдань та
системи освіти.
У Алтинівському ліцеї Кролевецької міської ради було організовано Тиждень безпеки дорожнього руху, присвяченого переосмисленню мобільності та створенню зручних та безпечних умов для всіх учасників дорожнього руху, зокрема пішоходів та користувачів персональним вело- та електротранспортом.
Проведено наступні заходи:
-
онлайн-урок «Безпечна дорога додому» з основ безпеки дорожнього руху та попередження травматизму внаслідок дорожньо-транспортних пригод в рамках національного проєкту «Безпечна країна» dopomogadt – Мiжнародний благодiйний фонд «Допомоги постраждалим внаслiдок дорожньо-транспортних пригод» (dopomogadtp.com)
-
флешмоб-руханка «Молодь за безпеку дорожнього руху»;
-
групові профілактичні бесіди з питань безпеки дорожнього руху з учнями, які користуються велосипедами;
-
вікторина « Повторюємо правила дорожнього руху» ( велосипедисти, пішоходи);
5)перегляд відео Сучасні технології в освіті: “Безпечна дорога додому” (educationpakhomova.blogspot.com)
У Алтинівському ліцеї Кролевецької міської ради проведені наступні заходи у рамках Тижня безпеки життєдіяльності – кінець травня - початок червня 2024:
-
інструктажі з БЖД: дії у випадку надзвичайних ситуацій, дії у разі оголошення сигналу « Повітряна тривога», правила пожежної безпеки, електробезпеки, безпеки дорожнього руху, перебування у громадських місцях, біля водойм, річок тощо, поводження з вибухонебезпечними предметами;
-
роз’яснювальна робота щодо ризиків, які виникають під час відвідування лісу;
-
проведені класні батьківські збори з питання « Попередження нещасних випадків під час літніх канікул»;
-
квест « Дотримуюся правил дорожнього руху пішоходів».
Виховна робота
Кожен навчальний рік особливий і неповторний, і підведення його підсумків спонукає до осмислення досягнень і невдач, проблем і пошуків шляхів їх вирішення.
Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в закладі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би учням легко освоїтись у виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.
Виховна робота в ліцеї - це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. Основою виховного процесу у закладі є дитина як найвища цінність.
Виховну діяльність спрямовано за принципами:
-
системності;
-
національної спрямованості;
-
гуманізації та демократизації;
-
творчої діяльності;
-
самостійності і самореалізації;
-
врахування інтересів, запитів різних категорій учнів.
Виховання учнів реалізувалося в процесі організації:
-
освітньої діяльності;
-
позаурочної та позакласної діяльності;
-
роботи органів учнівського врядування;
-
взаємодії з батьками.
Виховна діяльність здійснювалась у відповідності до наступних ключових напрямів:
-
-
військово-патріотичне виховання;
-
громадсько-правове виховання;
-
екологічне виховання;
-
художньо-естетичне виховання;
-
родинно-сімейне виховання;
-
моральне виховання;
-
профорієнтаційне виховання;
-
превентивне виховання
-
формування здорового способу життя;
-
розвиток творчих здібностей.
-
Та відповідно до основних орієнтирів виховання:
-
-
ціннісне ставлення до себе;
-
ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;
-
ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
-
ціннісне ставлення до праці;
-
ціннісне ставлення до природи;
-
ціннісне ставлення до культури і мистецтва.
-
Виховний план роботи на 2023/2024 навчальний рік виконаний в повному обсязі. Відбулося багато цікавих, змістовних заходів. Велика увага приділялася національно – патріотичному вихованню дітей. Сьогодні згадаємо заходи , які пройшли в нашому закладі освіти.
-
Свято першого дзвоника
-
Олімпійській урок
-
Святковий концерт до Дня працівника освіти
-
Виставка малюнків « Дякую захиснику»
-
День пам’яті голодоморів «Ми пам’ятаємо»
-
Квест – гра «Подорож країною Доброти»
-
Розважальна програма для дітей « Щаслива дитина- квітуча Україна»
-
Захід до дня Гідності та Свободи "Не розплескаймо сили духу по краплині і будьмо вірними державі Україні!"
-
Тематична виставка « Ми пам’ятаємо»
-
Квест « У пошуках новорічного настрою» 5,6кл
-
Святкова вистава « В гостях у Миколая» 1-4кл
-
Новорічний ранок « Пригоди у новорічному лісі»
-
Новорічний Батл поколінь "Зірки новорічного вечора"»
-
Урок- подорож « Безпечний інтернет»
-
Свято весни
-
День єднання та миру
-
До дня Святого Валентина « Скринька передбачень для учнів ліцею»
-
"Пліч-о-пліч. Всеукраїнські шкільні ліги" (баскетбол, волейбол, футзал, спортивне орієнтування та черлідінг).
-
« Герої незламної країни» до Дня героїв України
-
Ланцюжок толерантності « Ми різні, але ми рівні»
-
Всеукраїнська онлайн- руханка « Рух заради здоров’я»
-
Флешмоб « День без рюкзака»
-
« Портфелик спогадів» 1-4кл
-
Свято останнього дзвоника
Проведені акції :
1. « Зігрій захисника теплом»
2. « За чисте довкілля»
3. Акція « Замість квітів донат на ЗСУ»
4. « Запали свічку пам’яті»
5. Акція « Хизування вишиванками»
Досягнення:
Упродовж двох днів 25 та 26 квітня 2024 року в м. Кролевець проведено І етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри "Сокіл''("Джура'') серед роїв старшої та середньої вікової категорії. Алтинівській ліцей представляв рій "Воля" ( Устименко Ярослав, Ромашко Сергій, Литвинченко Світлана, Пасюта Дар'я, Дорога Софія, Яковчук Сергій, Мельник Артем, Макарова Лілія).
Конкурс "Впоряд"- ІІІ місце
Конкурс "Відун" - ІІІ місце
Конкурс "Рятівник" - ІІ місце
Конкурс "Фізична підготовка" - ІІІ місце.
У загальнокомандному заліку рій " Воля" зайняв почесне призове ІІІ місце.
Учні ліцею взяли участь в літературно - образотворчому конкурсі пам'яті Т.Г. Шевченка, який відбувся 06.03. 24 м. Кролевець. Маємо такі результати участі: номінація " художнє читання" - ІІ місце - Макарова Л; ІІІ місце - Дорога С.; номінація " образотворче мистецтво" - І місце - Лецик Д, ІІІ місця у Бондаренко Я., Мазко В., Макарової Л.
У ІІ етапі ХХІV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика серед учнів закладів загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році учні ліцею брали участь. Результати участі: усього учасників – 4; І місце – Макарова Лілія, учениця 8 класу, ІІ місце – Федченко Людмила, учениця 11 класу.
Головною метою сучасної загальної освіти в Україні є виховання свідомого громадянина, всебічно розвиненої особистості, здатної до життєдіяльності в полікультурному соціумі. І на сьогодні, на мою думку, наш заклад досягає такої мети, так як виховна робота в ліцеї - це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання, а основою виховного процесу у закладі є дитина як найвища цінність.
Нашому закладу, можна сказати, пощастило, що в нас працює педагогом-організатором Рєзнік А.Г., яка залучає здобувачів освіти до активної участі в житті ліцею, розвитоку ініціативи, адже коли діти проявляють ініціативу, вони беруть активну участь у прийнятті рішень. Через особисту участь у житті закладу вони можуть розвинути власні здібності і навички, сформувати життєві цілі, самоствердитись та самореалізуватись.
А допомогти їм - наше завдання, завдання всього педагогічного колективу.
Підводячи підсумки роботи ліцею за минулий навчальний рік, ми можемо стверджувати, що зроблено багато , але ми бачимо і деякі прогалини , а тому нам необхідно докласти багато зусиль для виправлення ситуації, зокрема, подолання освітніх втрат.
Тому пріоритетними завданнями на наступний навчальний рік визначено:
1) здійснити всі необхідні заходи щодо безпечного перебування учасників освітнього процесу у закладі в умовах воєнного стану;
2) створити безпечне і комфортне освітнє середовище в закладі для всіх учасників освітнього процесу відповідно до вимог Нової української школи;
3) забезпечити неухильне дотримання вимог чинного законодавства щодо організації харчування дітей у закладі.
4) забезпечити координацію та взаємодію з органами місцевого самоврядування у сфері освіти, охорони здоров’я, органами Національної поліції України, служби у справах дітей, центру соціальних служб.
5) продовжити виконання заходів Стратегії національно-патріотичного виховання на 2020-2025 роки.
6) забезпечувати активну участь у Всеукраїнській дитячо-юнацькій військово-патріотичній грі «Сокіл» («Джура»);
7) забезпечувати неухильне виконання плану заходів , спрямованих на запобігання та протидію булінгу, насильства в закладі, надання методичної та практичної допомоги, виявлення проблемних питань у сфері запобігання та протидії булінгу та вжиття вичерпних заходів для їх вирішення.
8) забезпечувати своєчасне інформування про факти вчинення протиправних дій по відношенню до дітей, а також про сім’ї, у яких перебування дітей може загрожувати їх життю та здоров’ю.
9) продовжувати співпрацю із позашкільними установами, залучати учнів до історичної спадщини рідного краю, формувати національну свідомість, гідність та громадянську позицію.
10) залучати батьків до позакласної роботи закладу, урізноманітнювати форми проведення виховних годин, тематичних уроків, позакласних заходів, використовуючи технології дистанційного навчання.
11) забезпечити дотримання вимог Санітарного регламенту для ЗЗСО та порядку здійснення медичного обслуговування учнів ЗЗСО при організації освітнього процесу.
12) здійснювати соціальний захист здобувачів освіти у випадках, визначених законодавством, а також забезпечувати рівний доступ до освіти особам із соціально-вразливих верств населеня.
13) вживати вичерпних заходів щодо повного охоплення дітей та підлітків шкільного віку різними формами навчання
14) вжити заходів щодо забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами.
15) забезпечити організацію індивідуальної форми здобуття освіти (педагогічний патронаж, сімейна, екстернат) в умовах карантину та воєнного стану з урахуванням вимог відповідних постанов та законодавчих документів.
16) забезпечити контроль цифровізації освітнього процесу, ведення
електронних класних журналів та щоденників;
17) створити умови для підвищення рівня цифрової компетентності
педагогів, широко використовувати Google та інші сервіси в адміністративній діяльності та освітньому процесі.
18) забезпечувати прозорість та інформаційну відкритість закладу освіти шляхом висвітлення на веб-сайті закладу інформації та документів визначених ст.30 Закону України «Про освіту».
Дякую за увагу! Дякую за підтримку!
Директор Михайло ФЕДОРЕНКО