План виховної роботи на І семестр 2024/2025 нр
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ по гімназії від 30.08.2024 № 13-ОД
Директор
_______ Михайло ФЕДОРЕНКО
ПЛАН
ВИХОВНОЇ РОБОТИ
АЛТИНІВСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ КРОЛЕВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
на 2024/2025 навчальний рік
№ з/п |
Термін виконання |
Зміст роботи |
Клас |
Змістові лінії |
Ключові компетентності |
Відповідальні |
Форма узагальнення |
Відмітка про виконання |
СЕРПЕНЬ |
||||||||
|
до 31.08 |
Накази:
|
1 - 11 |
Соціальна і громадянська компетентності Спілкування державною мовою
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
ЗДВР
|
Наказ
Інформація |
|
|
до 31.08 |
Наради:
|
1 - 11 |
Соціальна і громадянська компетентності Спілкування державною мовою
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
ЗДВР |
Інформація Інструктаж |
|
|
до 31.08 |
Провести консультації класних керівників, керівників гуртків, лідерів учнівського врядування з питань планування виховної роботи |
1 - 11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Обізнаність та самовираження у сфері культури Уміння вчитися впродовж життя |
ЗДВР |
Інформація Інструктаж |
|
|
до 31.08 |
Скласти та затвердити річний план виховної роботи на 2024/2025 навчальний рік |
1 - 11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
ЗДВР Педаго-організатор |
Плани |
|
|
до 31.08 |
Розробити та затвердити заходи з впровадження Основних орієнтирів виховання учнів на 2024/2025 навчальний рік |
1 - 11 |
Соціальна і громадянська компетентності держави |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і |
ЗДВР Педаго-організатор |
Плани |
|
|
до 31.08 |
Розробити та затвердити заходи на 2024/2025 навчальний рік щодо Програми національного виховання учнівської молоді |
1 - 11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
ЗДВР Педаго-організатор |
Плани |
|
|
до 24.08 |
Організація заходів до Дня прапора України та Дня незалежності |
1 - 11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
ЗДВР Педаго-організатор |
Плани Наказ |
|
|
Протягом року |
Психологічний супровід учнів пільгового контингенту (дітей внутрішньо переміщених осіб (ВПО), дітей, що опинилися у складних життєвих обставинах (СЖО), дітей з особливими освітніми потребами) |
1 – 11 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення до себе
|
Психолог |
Інформація Звіт |
|
|
Протягом року |
Психологічний супровід обдарованих учнів. |
1 – 11 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення до себе
|
Психолог |
Інформація Звіт |
|
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
||||||||
|
|
Затвердити графік батьківських установчих зборів |
1 - 11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
ЗДВР Класні керівники |
Інформація
|
|
|
|
Надати рекомендації класним керівникам щодо проведення Установчих батьківських зборів |
1 - 11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
ЗДВР
|
Інформація Інструктаж |
|
|
|
Сформувати склад батьківської ради закладу |
1 - 11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Адміністрація |
Інформація
|
|
МІСЯЧНИК БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
«УВАГА! ДІТИ НА ДОРОЗІ!»
№ з/п |
Термін виконання |
Зміст роботи |
Клас |
Ключові компетентності |
Змістові лінії |
Відповідальні |
Форма узагальнення |
Відмітка про виконання |
|
||
ВЕРЕСЕНЬ |
|
||||||||||
|
Протягом місяця |
Накази:
|
2,4, 5-9 |
Соціальна і громадянська компетентності Спілкування державною мовою
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
ЗДВР
|
Наказ
Інформація |
|
|
||
|
Протягом місця |
Наради:
|
2,4, 5-9 |
Соціальна і громадянська компетентності Спілкування державною мовою
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
ЗДВР |
Інформація Інструктаж
|
|
|
||
|
Протягом місця |
Відвідування вчителями методичних об’єднань |
|
Соціальна і громадянська компетентності |
Уміння вчитися впродовж життя |
ЗДВР |
Інформація
|
|
|
||
|
Щотижня |
Нарада при директорові |
|
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства |
ЗДВР |
Інформація
|
|
|
||
|
до 15.09 |
Погодити плани виховної роботи класних керівників на рік |
5 – 9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Всі змістовні лінії. |
ЗДВР Класні керівники |
План |
|
|
||
|
до 31.09 |
Погодити плани гурткової роботи на рік |
2,4, 5-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Обізнаність та самовираження у сфері культура Ціннісне ставлення до себе та здоров'я |
|
План |
|
|
||
|
Протягом місяця |
Складання розкладу роботи гуртків |
2,4, 5-9 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення до культури й мистецтва Ціннісне ставлення до себе та здоров'я |
ЗДВР Керівники гуртків |
План |
|
|
||
|
до 15.09 |
Погодити план роботи педагога-організатора на І семестр |
2,4, 5-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Всі змістовні лінії |
ЗДВР
|
План |
|
|
||
|
до 15.09 |
Погодити план роботи учнівського самоврядування на І семестр |
2,4, 5-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Всі змістовні лінії |
ЗДВР Педагог-організатор |
План |
|
|
||
|
Протягом місяця |
Оновлення банку даних обдарованих дітей |
2,4, 5-9 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Всі змістовні лінії |
ЗДВР Класні керівники |
Інформація |
|
|
||
|
Протягом місяця |
Організація харчування дітей у закладі |
2,4, 5-9 |
Екологічна грамотність і здоров’я життя
|
Ціннісне ставлення до себе та здоров'я |
ЗДВР Медична сестра |
План |
|
|
||
|
Протягом місяця |
Організація проведення рухливих ігор на перервах ( разі змішаного режиму навчання) |
2,4, 5-9 |
Екологічна грамотність і здоров’я життя
|
Ціннісне ставлення до себе та здоров'я |
ЗДВР Педагог-організатор |
План |
|
|
||
|
Протягом міісяця |
Організація роботи ради профілактики правопорушень у школі (планування роботи) |
2,4, 5-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадська відповідальність |
ЗДВР
|
План |
|
|
||
|
Протягом місяця |
Організація і проведення місячника попередження дитячого травматизму та правил дорожнього руху «Увага! Діти на дорозі»
|
2,4, 5-9 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення до себе та здоров'я Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадська відповідальність. |
ЗДВР
|
Інформація |
|
|
||
|
09.09 – 13.09 |
Організація та проведення Всеукраїнського Олімпійського тижня (за окремим планом) |
2,4, 5-9 |
Екологічна грамотність і здоров’я життя
|
Ціннісне ставлення до себе та здоров'я
|
ЗДВР Вчителі фізичної культури |
План |
|
|
||
|
02.09 – 06.09 |
Організація та проведення Тижня безпеки дорожнього руху (за окремим планом) |
2,4, 5-9 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення до себе та здоров'я
|
ЗДВР
|
План Інформація |
|
|
||
|
Протягом місяця |
Проведення консультацій з новопризначеними класними керівниками |
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадська відповідальність |
ЗДВР
|
Інструктаж Інформація |
|
|
||
|
10.09 |
МО класних керівників |
2,4, 5-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадська відповідальність |
ЗДВР
|
Інформація |
|
|
||
|
Протягом місяця |
Проведення санітарно- освітньої роботи серед учнів та батьків на класних годинах, зборах, співбесідах. |
2,4, 5-9 |
Екологічна грамотність і здоров’я життя
|
Ціннісне ставлення до себе та здоров'я
|
ЗДВР
|
Інформація |
|
|
||
|
Протягом місяця |
Забезпечити виконання методичних рекомендацій щодо використання державної символіки в ЗЗСО |
2,4, 5-9 |
Соціальна і громадянська компетентності Спілкування державною мовою
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави |
ЗДВР |
Інформація |
|
|
||
|
|
Заходи до Міжнародного Дня шкільних бібліотек (за окремим планом) |
2,4, 5-9 |
Обізнаність та самовираження у сфері культура |
Ціннісне ставлення до культури й мистецтва |
Бібліотекар |
План |
|
|
||
|
Кожен понеділок |
Єдині години спілкування з класними керівниками |
2,4, 5-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави |
ЗДВР Класні керівники |
Інформація |
|
|
||
|
Щодня |
Щоденна загальнонаціональна хвилина мовчання о 9:00. |
2,4, 5-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави |
ЗДВР
|
Інформація |
|
|
||
|
02.09 |
ДЕНЬ ЗНАНЬ Свято Першого дзвоника. «Незламні крила «Мрії» або «Нашу «Мрію» не зламати» Ранкова зустріч «Вхопи свою мрію за хвіст?» Перший урок «Перший політ. Наша мрія - «Перемога» |
2,4, 5-9 |
Обізнаність та самовираження у сфері культура Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадська відповідальність |
ЗДВР Педагог-організатор Керівники гуртків |
Інформація |
|
|
||
|
02.09 |
Проведення вступного інструктажу з правил поведінки під час повітряної тривоги, попередження дитячого травматизму, збереження життя і здоров'я учнів із записом до класного журналу. |
2,4, 5-9 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення до себе та здоров'я
|
ЗДВР
|
Інформація Інструктаж |
|
|
||
|
І тиждень |
Ознайомити з Кодексом правил для учасників освітнього процесу у закладі освіти та правилами академічної доброчесності. |
2,4, 5-9 |
Протягом місяця |
Оновлення довідкового арт-паркану інформації виховних місячників закладу. |
1 - 11 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення до себе та здоров'я
|
Педагог-організатор Президент УП |
Інформація |
|
|
02.09 – 14.09 |
Формування активів класу та міністерств учнівського самоврядування |
2,4, 5-9 |
Ініціативність та підприємливість Соціальна та громадянська компетентності |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадська відповідальність. |
Педагог-організатор Президент УП Класні керівники |
Інформація |
|
|
||
|
02.09 – 30.09 |
Проєкт учнівського парламенту «Дорожня академія» в рамках місячника «Увага! Діти на дорозі» (за окремими планом) |
2,4, 5-9 |
Соціальна та громадянська компетентності Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення до себе та здоров'я Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадська відповідальність. |
Педагог-організатор Президент УП
|
Інформація |
|
|
||
|
05.09 |
Донат-челендж на підтримку ЗСУ «Єдність – сила незламних» до Міжнародного дня благодійності |
2,4, 5-9 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадська відповідальність |
ЗДВР Педагог-організатор Батьківський комітет |
Інформація |
|
|
||
|
09.09 (08.09) |
Інформаційна Кампанія «Історія Грамотності: від піктограм до сучасної абетки» до Міжнародний день грамотності |
2,4, 5-9 |
Спілкування державною мовою |
Ціннісне ставлення до культури й мистецтва
|
ЗДВР
|
Інформація |
|
|
||
|
09.09 |
АРТ-виставка «Українське мистецтво» до Міжнародний день краси»
|
2-9 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення до культури й мистецтва |
Педагог-організатор Президент УП Вчииелі мистецтва |
Інформація |
|
|
||
|
02.09 – 10.09 |
Створення Гугл-форми "Учнівське самоврядування Алтинівської гімназії " |
5 – 9 |
Ініціативність та підприємливість
|
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадська відповідальність |
Педагог-організатор Президент УП |
Інформація |
|
|
||
|
09.09 – 14.09 |
Проєкт учнівського самоврядування Фестиваль «Вільні, сильні та спортивні»: до Олімпійського тижня (за окремим планом) |
2-9 |
Екологічна грамотність і здоров’я життя
|
Ціннісне ставлення до здоров'я
|
Педагог-організатор Президент УП |
Інформація |
|
|
||
|
11.09 |
Заходи до Дня пам'яті жертв фашизму (за окремим планом)
|
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадянська відповідальність |
ЗДВР Педагог-організатор Вчителі історії |
Інформація |
|
|
||
|
13.09 |
Кінотеатр під відкритим небом «Перлини українського кіно» до Дня українського кіно. |
2-9 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави |
ЗДВР Педагог-організатор
|
Інформація |
|
|
||
|
16.09 (15.09) |
Заходи до Дня демократії (за окремим планом)
|
2-9 |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави |
ЗДВР Вчителі права та історії
|
Інформація |
|
|
||
|
17.09 |
Відеопривітання «Герої поруч нас» до Дня рятівника (17.09) Відеомесендж «День рятівника України» |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадянська відповідальність |
ЗДВР Педагог-організатор
|
Інформація |
|
|
||
|
22.09 |
Фоточолендж «Моє улюблене село Алтинівка/ Майорівка»
|
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави |
ЗДВР Педагог-організатор Вчителі мистецтва |
Інформація |
|
|
||
|
18.09 |
Фоточелендж «Мій захисник» до Міжнародного дня Батька |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
ЗДВР Педагог-організатор |
Інформація |
|
|
||
|
20.09 |
Заходи до Міжнародного дня миру (за окремим планом) |
2-9 |
Ініціативність та підприємливість Соціальна та громадянська компетентності |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадянська відповідальність |
ЗДВР Педагог-організатор
|
Інформація |
|
|
||
|
(23.09) 22.09 |
Заходи до Дня партизанської слави України - Урок мужності «Юні борці – партизани-герої» - Документальний кліп-пісня «Партизани» |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави |
ЗДВР Педагог-організатор Вчителі історії |
Інформація |
|
|
||
|
26.09 |
Заходи до Дня європейських мов (за окремим планом) |
2-9 |
Спілкування іноземними мовами |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави |
ЗДВР Вчителі іноземних мов |
Інформація |
|
|
||
|
29.09 |
Заходи до Дня пам'яті трагедії Бабиного Яру ( за окремим планом) |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадянська відповідальність |
ЗДВР Педагог-організатор Вчителі історії |
Інформація |
|
|
||
|
27.09 |
Проведення шкільного етапу гри «Що? Де? Коли?» |
91 |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
ЗДВР Вчителі предметники |
Інформація |
|
|
||
|
27.09 |
Тренінг «Секрети успішного заходу» для членів учнівського парламенту |
5 - 9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
ЗДВР Педагог-організатор |
Інформація |
|
|
||
|
Протягом місця |
Підготовка свята до Дня працівників освіти. |
2 – 9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави |
ЗДВР Педагог-організатор |
Сценарій Інформація |
|
|
||
|
Кожен понеділок |
Засідання учнівського парламенту |
7 – 9 |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Педагог-організатор |
Інформація |
|
|
||
|
Кожен вівторок |
Засідання старостату |
5 – 9 |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Президент УП
|
Інформація |
|
|
||
|
Протягом місяця |
Акція : «Кожен учень хоче знати, де свої таланти показати» (залучення дітей до відвідування гуртків, секцій, клубів за інтересами) |
2-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
ЗДВР Класні керівники |
Інформація |
|
|
||
|
Протягом року |
Поповнення сайту гімназії новинами |
2-9 |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Педагог-органзізатор УП |
Інформація |
|
|
||
|
Протягом місяця |
Організація профілактичної роботи серед учнів гімназії щодо вживання алкогольних, наркотичних речовин, тютюнопаління |
2-9 |
Екологічна грамотність і здоров’я життя
|
Ціннісне ставлення до здоров'я
|
ЗДВР Соціальний педагог |
План Інформація |
|
|
||
|
|
Надання порад щодо подолання стресу для вчителів, дітей та батьків
|
2-9 |
Екологічна грамотність і здоров’я життя
|
Ціннісне ставлення до здоров'я
|
Соціальний педагог |
Інформація |
|
|
||
|
ІІ тиждень |
Інформаційні листівки «Поради для учнів щодо безпечного спілкування в віртуальному середовищі»
|
2-9 |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадянська відповідальність |
Соціальний педагог |
Інформація |
|
|
||
|
Протягом місяця |
Спостереження та психологічний супровід учнів 5-го класу |
2-9 |
Екологічна грамотність і здоров’я життя
|
Ціннісне ставлення до здоров'я
|
Психолог |
Протокол Інформація |
|
|
||
|
Протягом місяця |
Здійснення контролю за відвідуванням занять учнями гімназії, з метою профілактики пропусків уроків без поважних причин |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадянська відповідальність |
ЗДВР Соціальний педагог
|
Інформація |
|
|
||
|
ІІ тиждень |
Оновлення банку даних дітей із соціально незахищених та пільгових категорій - діти-напівсироти; - діти ПБП; - діти учасників АТО -діти з багатодітних сімей; -діти з малозабезпечених сімей; -діти з ООП, -діти-інваліди дитинства; - діти постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС. |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадянська відповідальність |
ЗДВР Класні керівники Соціальний педагог |
Інформація |
|
|
||
|
Протягом місяця |
Складання соціального паспорту закладу |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадянська відповідальність |
ЗДВР Соціальний педагог
|
Інформація |
|
|
||
|
Протягом місяця |
Години психолога (за окремим планом) |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення до себе
|
Психолог |
План Інформація |
|
|
||
|
Протягом місяця |
Години соціального педагога (за окремим планом) |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадянська відповідальність |
Соціальний педагог |
План Інформація |
|
|
||
|
Протягом місяця |
Бібліотечні уроки (за окремим планом) |
2-9 |
Всі компетентності |
Всі напрями |
Бібліотекарі |
План Інформація |
|
|
||
|
Протягом місяця |
Оформлення зелений куточків у класі |
2-9 |
Екологічна грамотність і здоров’я життя
|
Ціннісне ставлення до здоров'я
|
Класні керівники |
Інформація |
|
|
||
|
Протягом місяця |
Створення інформаційного каналу «Медична скринька» для учасників освітнього процесу |
2-9 |
Екологічна грамотність і здоров’я життя
|
Ціннісне ставлення до здоров'я
|
Медсестра |
Інформація |
|
|
||
|
Протягом місяця |
Лекційно-просвітницькі заходи з представниками правових органів: комісії у справах неповнолітніх, кримінальної міліції, працівниками служби у справах дітей, лікарями. |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення до себе Ціннісне ставлення до праці Ціннісне ставлення до здоров'я Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
ЗДВР |
|
|
|
||
|
Протягом року |
Психологічний супровід учнів пільгового контингенту (дітей внутрішньо переміщених осіб (ВПО)( за наявності), дітей, що опинилися у складних життєвих обставинах (СЖО), дітей з особливими освітніми потребами) |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення до себе
|
Психолог |
Інформація Звіт |
|
|
||
|
Протягом року |
Психологічний супровід обдарованих учнів. |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення до себе
|
Психолог |
Інформація Звіт |
|
|
||
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
|
||||||||||
|
ІІ тиждень |
Установчі батьківські збори
|
2-9 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадська відповідальність |
ЗДВР Класні керівники |
Інформація |
|
|
||
|
Протягом місяця |
Консультації для батьків п’ятикласників. |
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадська відповідальність |
ЗДВР Психолог Класний керівник |
Інформація |
|
|
||
|
Протягом місяця |
Поради та рекомендації для батьків : «Як допомогти дитині звикнути до школи», «Формування у дітей позитивно- емоційного ставлення до школи». |
|
Екологічна грамотність і здоров’я життя
|
Ціннісне ставлення до здоров'я
|
Соціальний педагог Психолог |
Інформація |
|
|
||
|
Протягом місяця |
Заходи щодо попередження насильства в сім’ї та жорстокого поводження в сім’ї |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадянська відповідальність |
ЗДВР Соціальний педагог |
Інформація |
|
|
МІСЯЧНИК ПРАВОВИХ ЗНАНЬ
«ТВІЙ ВИБІР – ТВОЯ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ»
№ з/п |
Термін виконання |
Зміст роботи |
Клас |
Ключові компетентності |
Змістові лінії |
Відповідальні |
Форма узагальнення |
Відмітка про виконання |
ЖОВТЕНЬ |
||||||||
|
Протягом місяця |
Накази:
|
2-9 |
Соціальна і громадянська компетентності Спілкування державною мовою
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
ЗДВР
|
Наказ
Інформація |
|
|
Протягом місця |
Наради:
|
2-9 |
Соціальна і громадянська компетентності Спілкування державною мовою
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
ЗДВР |
Інформація Інструктаж
|
|
|
Протягом місця |
Відвідування вчителями методичних об’єднань ТГ |
|
Соціальна і громадянська компетентності |
Уміння вчитися впродовж життя |
ЗДВР |
Інформація
|
|
|
Щотижня |
Нарада при директорові |
|
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства |
ЗДВР |
Інформація
|
|
|
Протягом місця |
Перевірка роботи гуртка |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення до культури й мистецтва Ціннісне ставлення до себе та здоров'я |
ЗДВР Керівники гуртків |
Інформація
|
|
|
Протягом місця |
Організація харчування дітей у закладі |
2-9 |
Екологічна грамотність і здоров’я життя
|
Ціннісне ставлення до себе та здоров'я |
ЗДВР Медична сестра |
Інформація
|
|
|
Протягом місця |
Організація проведення рухливих ігор на перервах ( за умов змішаного навчання) |
2-9 |
Екологічна грамотність і здоров’я життя
|
Ціннісне ставлення до себе та здоров'я |
ЗДВР Педагог-організатор |
Інформація
|
|
|
Протягом місця |
Організація роботи ради профілактики правопорушень у школі |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадська відповідальність |
ЗДВР
|
Інформація
|
|
|
ІІ тиждень
|
МО класних керівників |
2-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадська відповідальність |
ЗДВР
|
Інформація |
|
|
Протягом місця |
Проведення санітарно- освітньої роботи серед учнів та батьків на класних годинах, зборах, співбесідах. |
2-9 |
Екологічна грамотність і здоров’я життя
|
Ціннісне ставлення до себе та здоров'я
|
ЗДВР
|
Інформація |
|
|
Протягом місяця |
Оновлення довідкового арт-паркану інформації виховних місячників закладу. |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення до себе та здоров'я
|
Педагог-організатор Президент УП |
Інформація |
|
|
Щодня |
Щоденна загальнонаціональна хвилина мовчання о 9:00. |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави |
ЗДВР
|
Інформація |
|
|
Кожний понеділок |
Проведення єдиної години спідкування з класним керівником (теми за окремим планом) |
2-9 |
Всі компетентності |
Всі напрями |
ЗДВР Класні керівники |
План Інформація |
|
|
Протягом місяця |
Години психолога (за окремим планом) |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення до себе
|
Психолог |
План Інформація |
|
|
Протягом місяця |
Години соціального педагога (за окремим планом) |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадянська відповідальність |
Соціальний педагог |
План Інформація |
|
|
Протягом місяця |
Бібліотечні уроки (за окремим планом) |
2-9 |
Всі компетентності |
Всі напрями |
Бібліотекарі |
План Інформація |
|
|
Протягом місяця |
Проведення моніторинг сформованості ціннісних ставлень учнів |
5–11 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення до себе та здоров'я
|
ЗДВР
|
Інформація |
|
|
Протягом місяця |
Організація і проведення місячника «Твій вибір – твоя відповідальність»
|
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадська відповідальність. |
ЗДВР
|
Інформація |
|
|
Протягом місяця |
Проєкт учнівського парламенту «Юний(а) громадянин(ка) нескореної країни» в рамках місячника правових знань (за окремим планом) |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадська відповідальність. |
Педагог-організатор Вчитель права Міністр національно-патріотичного виховання УП |
Інформація |
|
|
07.10 – 11.10 |
Організація і проведення «Тижня права» (за окремим планом) |
|
Соціальна та громадянська компетентності Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави Ціннісне ставлення до себе |
ЗДВР Вчителі права Соціальний педагог |
План Інформація |
|
|
01.10-02.10 |
Організація і проведення заходів до Дня захисника та захисниць України та Дня українського козацтва (за окремим планом) |
|
Соціальна та громадянська компетентності Спілкування державною мовою
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави
|
ЗДВР Вчителі історії Класні керівники |
План Інформація |
|
|
01.10-02.10 |
Проєкт учнівського самоврядування «Героям Слава!» заходи до Дня захисника та захисниць України та Дня українського козацтва (за окремим планом) |
|
Соціальна та громадянська компетентності Спілкування державною мовою Інформаційно-цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Педагог-організатор Міністр національно-патріотичного виховання УП Голова волонтерського руху «Добрі сердечка» |
План Інформація |
|
|
01.10 |
Фоточеленж «Дитяча усмішка єднає Україну» до Всесвітнього Дня усмішки |
2-9 |
Обізнаність та самовираження у сфері культура |
Ціннісне ставлення до себе |
Педагог-організатор Міністр культури УП |
Інформація |
|
|
02.10
|
Організація і проведення заходів Заходи до Міжнародного дня людей похилого віку - Відеодайжест «День людей похилого віку» - Фоточеленж «Мої бабусі й дідусі» |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
ЗДВР Педагог-огранізатор
|
Інформація |
|
|
04.10-06.10 |
Проєкт учнівського самоврядування «Осінній фест» до Дня працівників освіти (за окремим планом) |
2-9 |
Обізнаність та самовираження у сфері культура |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва Ціннісне ставлення до здоров'я |
ЗДВР Педагог-огранізатор Міністр культури УП |
Інформація |
|
|
04.10 |
Міжнародний день музики Хіт-парад українських пісень «Доброго ранку, ми з України!»
|
2-9 |
Обізнаність та самовираження у сфері культура |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Педагог-організатор Міністр культури УП Керівники гуртків |
Інформація |
|
|
04.10 |
Проведення благодійної акції «Чотирилапий друг» до Всесвітнього тварин Всеукраїнська благодійна акція «Happy Гав для Сірка» |
2-9 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Ціннісне ставлення до природи |
ЗДВР Класні керівники |
Інформація |
|
|
13.10 |
Тренінг про правильне харчування до Всесвітнього дня здoрoвoгo харчування. |
2-9 |
Екологічна грамотність і здоров’я життя
|
Ціннісне ставлення до здоров'я
|
Вчитель основ здоров’я Медична сестра |
|
|
|
17.10 - 21.10
|
Організація і проведення «Тижня протидії булінгу» (за окремим планом) |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до себе Ціннісне ставлення до здоров'я |
ЗДВР Педагог-організатор УП Соціальний педагог Психолог |
План Інформація |
|
|
21.10 |
Флешмоб «День яблука» до Всесвітнього дня яблук |
2-9 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Ціннісне ставлення до здоров'я |
Міністр екології Міністр спорту та здоров’я УП |
Інформація |
|
|
21.10-26.10 |
Тиждень учнівського самоврядування (за окремим планом) |
5 – 9
|
Ініціативність і підприємливість Соціальна та громадянська компетентності Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Педагог-організатор Президент УП |
Інформація |
|
|
28.10 |
Заходи до Дня української мови та писемності (за окремим планом) |
2-9 |
Спілкування державною мовою
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
ЗДВР Педагог-організатор Вчителі української мови Міністр освіти УП |
Інформація |
|
|
Жовтень |
Всеукраїнський конкурс малюнків "Охорона праці очима дітей" |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності Екологічна грамотність і здорове життя |
Ціннісне ставлення до праці Ціннісне ставлення до здоров'я |
ЗДВР Вчителі мистецтва Керівники гуртків |
Інформація |
|
|
Протягом року |
Розробка та написання методичних рекомендацій, сценаріїв, конкретні творчі справи учнівського колективу, враховуючи традиції школи |
2-9 |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
ЗДВР Педагог-організатор
|
Сценарії |
|
|
Протягом місяця |
Організація і проведення роботи трудового десанту з прибирання території школи.( за потребою) |
2-9 |
Екологічна грамотність і здоров’я життя
|
Ціннісне ставлення до праці
|
ЗДВР |
Інформація |
|
|
Протягом місяця |
Підготовка виступу агітбригади до Міжнародного дня боротьби з курінням. |
9 |
Екологічна грамотність і здоров’я життя
|
Ціннісне ставлення до здоров'я
|
Вчитель основ здоров’я |
Сценарій |
|
|
Жовтень |
Проведення благодійної акції «Чотирилапий друг» до Всесвітнього тварин. |
2-9 |
Екологічна грамотність і здоров’я життя
|
Ціннісне ставлення до природи |
ЗДВР Вчителі біології |
Інформація |
|
|
Жовтень |
Відвідування занять молодих учителів з метою усунення недоліків у роботі, надання методичної допомоги, підвищення педагогічної майстерності, налагодження дисципліни в класі |
2-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадянська відповідальність |
ЗДВР |
Інформація |
|
|
Жовтень |
Перевірка оформлення працівниками класних журналів, особових справ учнів, журналів гурткової роботи з метою дотримання учителями правил ведення документації: - культура оформлення журналів, своєчасність заповнення; - наявність відомостей про учнів та їхніх батьків; - зайнятість у гуртках та факультативах; - сторінка здоров’я. |
2-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадянська відповідальність |
ЗДВР |
Інформація |
|
|
Кожен понеділок |
Засідання учнівського парламенту |
7 – 9 |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Педагог-організатор |
Інформація |
|
|
Кожен вівторок |
Засідання старостату |
5 – 9 |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Президент УП
|
Інформація |
|
|
Протягом місяця |
Здійснення контролю за відвідуванням занять учнями гімназії, з метою профілактики пропусків уроків без поважних причин |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадянська відповідальність |
ЗДВР Соціальний педагог
|
Інформація |
|
|
Протягом місяця |
Організація та підбір матеріалів для інформаційного каналу «Медична скринька» для учасників освітнього процесу |
2-9 |
Екологічна грамотність і здоров’я життя
|
Ціннісне ставлення до здоров'я
|
Медсестра |
Інформація |
|
|
Протягом року |
Лекційно-просвітницькі заходи з представниками правових органів: комісії у справах неповнолітніх, кримінальної міліції, психологами, працівниками служби у справах дітей, лікарями. |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення до себе Ціннісне ставлення до праці Ціннісне ставлення до здоров'я Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
ЗДВР
|
Інформація |
|
|
Протягом року |
Психологічний супровід учнів пільгового контингенту (дітей внутрішньо переміщених осіб (ВПО), дітей, що опинилися у складних життєвих обставинах (СЖО), дітей з особливими освітніми потребами) |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення до себе
|
Психолог |
Інформація Звіт |
|
|
Протягом року |
Психологічний супровід обдарованих учнів. |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до себе
|
Психолог |
Інформація Звіт |
|
|
Протягом року |
Участь у фестивалях і конкурсах різних рівнів
|
2-9 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
ЗДВР
|
Інформація |
|
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
||||||||
|
ІІІ тиждень |
Проведення класних батьківських зорів. |
2-9 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадська відповідальність |
ЗДВР Класні керівники |
Інформація |
|
|
ІV тиждень |
Організація роботи Батьківської ради закладу |
2-9 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадська відповідальність |
ЗДВР Класні керівники |
Інформація |
|
|
Протягом місяця |
Поради батькам “Як підтримувати у дітей цікавість до навчання” |
2-9 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадська відповідальність |
Соціальний педагог |
Інформація |
|
60 |
VІ тиждень |
Розмістити в батьківських групах пам’ятки, інструкції, правила, рекомендації щодо безпечного перебування на канікулах. |
2-9 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадська відповідальність |
ЗДВР Класні керівники |
Інформація |
|
МІСЯЧНИК ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ
«ЗДОРОВІ ГРОМАДЯНИ - СИЛЬНА НАЦІЯ»
№ з/п |
Термін виконання |
Зміст роботи |
Клас |
Ключові компетентності |
Змістові лінії |
Відповідальні |
Форма узагальнення |
Відмітка про виконання |
ЛИСТОПАД |
||||||||
|
Протягом місяця |
Накази:
|
2-9 |
Соціальна і громадянська компетентності Спілкування державною мовою
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
ЗДВР
|
Наказ
Інформація |
|
|
Протягом місця |
Наради:
виховання підлітків – важливий важіль виховної роботи вчителя»;
|
2-9 |
Соціальна і громадянська компетентності Спілкування державною мовою
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
ЗДВР |
Інформація Інструктаж
|
|
|
Протягом місця |
Відвідування вчителями методичних об’єднань |
|
Соціальна і громадянська компетентності |
Уміння вчитися впродовж життя |
ЗДВР |
Інформація
|
|
|
Щотижня |
Нарада при директорові |
|
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства |
ЗДВР |
Інформація
|
|
|
Протягом місця |
Перевірка роботи гуртка |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення до культури й мистецтва Ціннісне ставлення до себе та здоров'я |
ЗДВР Керівники гуртків |
Інформація
|
|
|
Протягом місця |
Організація проведення рухливих ігор на перервах |
2-9 |
Екологічна грамотність і здоров’я життя
|
Ціннісне ставлення до себе та здоров'я |
ЗДВР Педагог-організатор |
Інформація
|
|
|
Протягом місця |
Організація роботи ради профілактики правопорушень у школі |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадська відповідальність |
ЗДВР
|
Інформація
|
|
|
Протягом місця |
МО класних керівників |
2-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадська відповідальність |
ЗДВР
|
Інформація |
|
|
Протягом місяця |
Оновлення довідкового арт-паркану інформації виховних місячників закладу. |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення до себе та здоров'я
|
Педагог-організатор Президент УП |
Інформація |
|
|
Щодня |
Щоденна загальнонаціональна хвилина мовчання о 9:00. |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави |
ЗДВР
|
Інформація |
|
|
Кожний понеділок |
Проведення єдиної години спілкування з класним керівником (теми за окремим планом) |
2-9 |
Всі компетентності |
Всі напрями |
ЗДВР Класні керівники |
План Інформація |
|
|
Протягом місяця |
Години психолога (за окремим планом) |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення до себе
|
Психолог |
План Інформація |
|
|
Протягом місяця |
Години соціального педагога (за окремим планом) |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадянська відповідальність |
Соціальний педагог |
План Інформація |
|
|
Протягом місяця |
Бібліотечні уроки (за окремим планом) |
2-9 |
Всі компетентності |
Всі напрями |
Бібліотекарі |
План Інформація |
|
|
Протягом місяця |
Організація і проведення місячника здорового способу життя «Здорові громадяни - сильна нація»
|
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадська відповідальність. |
ЗДВР
|
План Інформація |
|
|
Протягом місяця |
Проєкт учнівського самоврядування «Здоровим бути модно!» в рамках місячника здорового способу життя |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадська відповідальність. |
Педагог-організатор Міністр спорту та здоров’я УП Вчителі фізичної культури
|
План Інформація |
|
|
04.11 – 09.11 |
Організація і проведення «Тижня знань з безпеки життєдіяльності» (за окремими планом)
|
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадська відповідальність. |
Педагог-організатор Вчитель права Міністр національно-патріотичного виховання УП |
Інформація |
|
|
ІІІ тиждень |
Організація і проведення «Тижня толерантності» (за окремими планом)
|
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави Ціннісне ставлення до себе |
ЗДВР Соціальний педагог Психолог |
План Інформація |
|
|
20.11
|
Заходи до Всесвітнього Дня дитини
|
2,4
|
Обізнаність і самовираження у сфері культури
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Педагог-організатор Міністр культури УП |
План Інформація |
|
|
22.11 |
Організація і проведення Заходів до Дня Гідності та Свободи (за окремими планом)
|
2-9
|
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
ЗДВР Педагог-організатор Міністр національно-патріотичного виховання УП Вчителі історії |
План Інформація |
|
|
25.11 – 30.11 |
Проєкт учнівського самоврядування «Тиждень толерантності» (за окремими планом)
|
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадянська відповідальність
|
Педагог-організатор Освіти УП |
План Інформація |
|
|
25.11 – 10.12 |
Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства» 25.11 Міжнародний день боротьби з насильством щодо жінок (за окремими планом)
|
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадянська відповідальність |
ЗДВР Соціальний педагог Міністерство внутрішніх справ та інф-ції УП |
План Інформація |
|
|
|
Анкетування “Що таке насильство, і як його уникнути? |
7 - 8 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадянська відповідальність |
ЗДВР Соціальний педагог |
Інформація |
|
|
18.11- 23.11 |
Тиждень профорієнтації (за окремими планом)
|
|
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення до праці
|
ЗДВР Педагог-організатор Міністр праці та профорієнтаіції УП |
План Інформація |
|
|
27.11 |
День пам’яті жертв Голодомору та політичних репресій
|
2-5
2-9
5-6
7-8
9
|
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
ЗДВР Педагог-організатор Міністр національно-патріотичного виховання УП |
Інформація |
|
|
29.11 (30.11) |
Фоточелендж «Мій пухнастий патріотик» до Дня домашніх тварин |
2-9 |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення до природи
|
Педагог-організатор Міністр екології УП |
Інформація |
|
|
ІV тиждень |
Організація і проведення «Тижня класного керівника» (за окремим планом) |
2-9 |
Уміння вчитися протягом життя |
Всі напрями |
ЗДВР Класні керівники |
План Інформація |
|
|
Протягом місяця |
Відвідування виховних заходів, перевірка організації виховної роботи |
2-9 |
Всі компетентності
|
Всі напрями
|
ЗДВР Класні керівники |
План Інформація |
|
|
ІV тиждень |
Створення буклету, надання рекомендацій «Як подолати свій страх?» |
2-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Психолог |
Інформація |
|
|
Протягом місяця |
Участь у Всеукраїнській акції-конкурсі «Охорона праці очима дітей». |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
ЗДВР Вчитель основ здоров’я
|
Інформація |
|
|
ІV тиждень |
Інформ-дайжест «Як укріпити імунітет» |
2-9 |
Екологічна грамотність і здоров’я життя
|
Ціннісне ставлення до здоров'я
|
Медична сестра |
Інформація |
|
|
Жовтень |
Участь у фестивалях і конкурсах різних рівнів:
|
2-9 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
ЗДВР Вчителі мистецтва Керівники гуртків |
Інформація |
|
|
Протягом року |
Розробка та написання методичних рекомендацій, сценаріїв, конкретні творчі справи учнівського колективу, враховуючи традиції школи |
2-9 |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
ЗДВР Педагог-організатор
|
Сценарії |
|
|
Протягом місяця |
Участь у Всеукраїнському конкурсі дитячих робіт «Зробимо життя безпечним» |
2-9 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
ЗДВР Вчитель основ здоров’я Вчителі мисецтва |
Інформація |
|
|
ІV тиждень |
Консультація для педагогів «Обдарована дитина: особливий підхід»;
|
2-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Психолог |
Інформація |
|
|
Кожен понеділок |
Засідання учнівського парламенту |
7 – 9 |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Педагог-організатор |
Інформація |
|
|
Кожен вівторок |
Засідання старостату |
5 – 9 |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Президент УП
|
Інформація |
|
|
Протягом року |
Поповнення сайту гімназії новинами |
2-9 |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Педагог-органзізатор УП |
Інформація |
|
|
ІV тиждень |
Анкетування «Вивчення проявів насильства в дитячому колективі» |
2-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Психолог |
Інформація |
|
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
||||||||
|
Протягом місяця |
Батьківський всеобуч
|
2-9 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадська відповідальність |
ЗДВР Класні керівники |
Інформація |
|
|
ІІІ тиждень |
Консультації «Профілактика вживання наркотичних та психотропних речовин у дітей» |
8-9 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Загальноприйняті людські цінності, права людини, громадська відповідальність |
ЗДВР Класні керівники Медична сестра |
Інформація |
|
МІСЯЧНИК НАЦІОНАЛЬНО – ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ
«МИ, УКРАЇНЦІ, НАЦІЯ ПРАДАВНЯ»
№ з/п |
Термін виконання |
Зміст роботи |
Клас |
Ключові компетентності |
Змістові лінії |
Відповідальні |
Форма узагальнення |