A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Алтинівський ліцей
Кролевецької міської ради Сумської області

РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ

Дата: 28.04.2021 09:52
Кількість переглядів: 181

Тема: Відновлення текстів із деформованою будовою.

 

Пропоную подивитися відео про деформовані тексти за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=ujpQhR_dhqM

А тепір прочитай речення:

         Всім було весело.

Хлопчики зробили паперового змія.

Вийшли за село.

Змій піднімався все вище і вище.

Саша швидко побіг по полю.

 

— Що розповідається в кожному з них?

— чи пов’язані ці речення за змістом?

— чому не вийшло оповідання?

— У якому порядку слід розташовувати речення?

Висновок. Усі речення у тексті розташовані в певній послідовності.

Сьогодні ми будемо складати тексти, що «розсипалися».

Завдання 1. Скласти зв’язний текст

Вона стала схожа на золотий букет. Зацвіла верба. А як пахнуть медом її котики! Настала весна.

Знайдіть перше речення. Це початок тексту.

 Відшукайте ті речення, в яких розкривається зміст того, про що розповідається.

Визначте, яке речення буде останнім — воно називається кінцівкою.

— який заголовок можна дібрати?

Виправлений текст

Настала весна. Зацвіла верба. Вона стала схожа на золотий букет. А як пахнуть медом її котики!

Завдання 2. Відновити порядок речень

НА ПРОГУЛЯНЦІ

Дзюрчать веселі струмочки. Настала весна. У Вови в руках човник. Мишко несе паперових чоловічків. Вийшли хлопці гуляти. Весело дітям! Посадили хлопчики чоловічка у човник, пустили в струмок. Поплив човник, закрутився.

Виправлений текст

НА ПРОГУЛЯНЦІ

Настала весна. Дзюрчать веселі струмочки. Вийшли хлопці гуляти. У Вови в руках човник. Мишко несе паперових чоловічків. Посадили хлопчики чоловічка у човник, пустили в струмок. Поплив човник, закрутився. Весело дітям!


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора